خبرهای داغ:

دستور ویژه دادستان شاهرود برای استفاده از یک محصول دانش‌بنیان+سند

شاهرود_دادستان شاهرود برای استفاده از محصول یک شرکت دانش‌بنیان به‌منظور جلوگیری از سرقت از طلافروشی‌ها دستور ویژه صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۲۲۵۰۶
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
به گزارش خبرنگار بسیج، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود در راستای حمایت از تولید داخلی و با توجه به وقوع سرقت مسلحانه نافرجام از یکی از طلافروشی‌های شهر شاهرود در روزهای اخیر، دستور ویژه‌ای صادر کرد.
عبدالجواد پارسافر دستور الزام طلافروشی‌ها به استفاده از دستگاه مه پاش که ساخت یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی بوده و تاکنون کارایی خود را در چندین سرقت مسلحانه نشان داده است، را صادر کرد.
در همین راستا، جلسه‌ای نیز با صنف طلافروشان برای ارائه آموزش‌های لازم جهت پیشگیری از وقوع جرم سرقت و افزایش ایمنی طلافروشی‌ها برگزار می‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود در نامه‌ای به فرمانده انتظامی این شهرستان و رؤسای پلیس‌های پیشگیری و آگاهی شهرستان شاهرود تأکید کرد که بر اساس‌نامه مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان تابان گوهر نفیس باید در جلسه ششم اسفندماه امسال با صنف طلافروشان شهرستان شاهرود موضوع مطرح شود.
پارسافر بیان کرد: از آن جایی که این سیستم در سرقت نافرجام اخیر به‌خوبی قابلیت خود را نشان داد و عملیات سرقت مسلحانه ناکام ماند، به طلافروشان تأکید می‌شود ملزم به نصب این سیستم امنیتی هستند.
او تصریح کرد: در غیر این صورت، عواقب بعدی عدم استفاده از این‌گونه سیستم‌ها بر عهده شخص صاحب طلافروشی است و اداره اماکن نیروی انتظامی می‌تواند نسبت به ممنوعیت فعالیت طلافروشی مذکور اقدام کند.
اخیراً دو سارق مسلح نقاب‌دار در خیابان فردوسی شاهرود به سرقت از یک طلافروشی اقدام کردند؛ اما موفق به سرقت نشده و تلاش برای دستگیری آنان توسط نیروهای انتظامی ادامه دارد.
دستور ویژه دادستان شاهرود برای استفاده از یک محصول دانش‌بنیان+سند
ارسال نظرات
پر بیننده ها