خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

ضرورت تبیین تعریف پژوهش و کاربرد آن در مدارس علوم دینی

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز اظهارداشت: تبیین تعریف پژوهش و کاربرد آن در مدارس علوم دینی ضرورت دارد.
کد خبر: ۹۳۲۲۵۰۷
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در جمع منتخبان و برگزیدگان جشنواره علامه حلی(ره) با تاکید بر کابردی کردن پژوهش ها گفت: یکی از دلایل اصلی عدم اثربخشی کافی پژوهش در میان طلاب حوزه‌های علمیه، انتخاب نکردن موضوعات کاربردی و به‌روز توسط طلاب است.
وی با بیان اینکه پژوهش جایگاهی والا در توسعه و تعمیق مرزهای دانش دارد، اضافه کرد: شناخت مشکلات و مسائل جامعه و عرضه راهکار برای حل  از سوی دانش پژوهان حوزه‌های علمیه مسئولیت ارزشمند و بسیار خطیر است.
حجت الاسلام آل هاشم پویایی، رشد و تقویت نشاط علمی طلاب و رقابت برای تولید آثار فاخر از آثار و برکات جشنواره های علمی برشمرد و ادامه داد: تقویت نشاط علمی و گسترش روحیه پژوهش در بین طلاب جوان از رسالت‌های اصلی جشنواره علامه حلی(ره) است.
نماینده ولی فقیه در استان یکی دیگر از کارکردهای جشنواره علامه حلی(ره) سنجش علمی شرکت‌کنندگان دانست و گفت: از این جشنواره به عنوان ابزار علم‌سنج حوزه علمیه می توان بهره جُست و در جهت ارزیابی سطح علمی حقیقی طلاب نیز مورد استفاده قرار داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها