خبرهای داغ:

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی های شاهرود و سمنان در کمتر از ۴۸ ساعت

شاهرود_جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی سارقان مسلح طلا فروشی در شاهرود و سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۲۵۰۹
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
به گزارش خبرنگار بسیج، جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی سارقان مسلح طلا فروشی در شاهرود و سمنان خبر داد و گفت: هر دو نفر در عملیات منسجم و مسلحانه دستگیر شدند. سرهنگ "سید علی میر احمدی" اظهار کرد: صبح سه شنبه دو فرد مسلح در یک طلافروشی در بازار شاهرود با قصد سرقت حضور می‌یابند که با واکنش سریع و هوشیاری طلافروش و بکارگیری اقدامات و تجهیزات تدافعی و بازدارنده اقدام آنان نافرجام و ناکام مانده و متواری می‌شوند.
به گفته این مقام ارشد انتظامی استان سارقان در ادامه با حضور در بازار سمنان عصر همان روز به یک طلافروشی دستبرد و با تیراندازی به سمت طلافروش وی را مصدوم کرده، مقادیری طلا را به سرقت برده و با استفاده از شلوغی بازار و تاریکی هوا از محل متواری شد.
وی خاطرنشان کرد: از همان دقایق ابتدایی با حضور کارآگاهان خبره و کارکشته پلیس آگاهی و با هدایت و نظارت مستقیم سردار "عبدالله حسنی" فرمانده انتظامی استان تلاش گسترده و پیگیری‌های ویژه پلیس آغاز شد و تمام جوانب در قالب کارگروه تخصصی عملیات سرقت‌های مسلحانه به دقت مورد بررسی قرار گرفت.
میر احمدی با اشاره به اینکه این پرونده دارای ابهامات زیاد بوده و سارقان در اقدام حرفه‌ای هیچگونه سرنخی از خود در محل سرقت بر جای نگذاشته بودند تصریح کرد: با عنایت الهی، اشراف اطلاعاتی پلیس، تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی همچنین به کار گیری از توان فناوری و سامانه‌های هوشمند، سرانجام کمتر از ۴۸ ساعت از زمان وقوع سرقت هویت عاملان سرقت شناسایی شد.
سرهنگ میراحمدی با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی و اطلاعاتی پلیس مشخص شد سارقان به استان گلستان متواری شده‌اند از انجام هماهنگی‌های لازم با پلیس این استان برای اجرای عملیات مشترک و منسجم در راستای دستگیری متهمان قرارداد.
وی با اشاره به اینکه چند تیم از کارآگاهان مجرب و خبره پلیس آگاهی استان سمنان به گلستان اعزام شدند افزود: در عملیات غافلگیرانه و مسلحانه در شهرستان در گز سارق اصلی مسلح که اقدام به تیراندازی به ماموران کرده بود با شلیک دقیق پلیس مورد هدف قرار گرفت و مجروح و دستگیر شد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان ادامه داد: همدست وی نیز در عملیاتی مجزا و منسجم در شهر گرگان شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شد.
سرهنگ میر احمدی با آرزوی بهبودی و سلامتی برای صاحب طلافروشی از عموم شهروندان خواست با توجه به اینکه شرایط روز جامعه و شیوه‌های مجرمانه با اقدامات جدید شرایط سرقت را برای سارقان تسهیل کرده و انتظار می‌رود که متصدیان صنوف همکاری لازم را با فرزندانشان در نیروی انتظامی داشته و توصیه‌های پلیس را به دقت مد نظر قرار داده و اهتمام ویژه به خود صیانتی و استفاده از تجهیزات حفاظتی و بازدارنده روز داشته باشند تا امنیت آنان به مخاطره نیفتد و با طیب خاطر به شهروندان خدمات رسانی داشته باشند.
اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام میگردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها