خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

انس با دعا، روح انسان را صیغل می دهد

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع بسیجیان گردان امام علی(ع) دعا را مایه آرامش و تقرب به خدا دانست.
کد خبر: ۹۳۲۲۵۱۱
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله مهدی نیا گفت: انس با دعا، روح انسان را صیغل می دهد و او را به معبود حقیقی نزدیکتر می کند.

وی ماه رجب را جزو شریفترین و با فضیلت ترین ماه ها و فرصتی برای خودسازی و استغفار دانست و توصیه کرد: از فرصت ماه رجب برای تمرین نماز اول وقت، انجام مستحبات و روزه داری و انس با دعا بهره گیرید.

حجت الاسلام مهدی نیا با بیان اینکه بسیجیان انسان هایی وارسته اند که با خدا و رسول پیمان بسته اند، معنویت را وسیله موفقیت عنوان کرد و افزود: معنویت ما را در تمامی ابعاد زندگی موفق می کند.

حجت الاسلام مهدی نیا با اشاره به پیشرفت های روزافزون انقلاب و اینکه امروز انقلاب اسلامی در تمامی ابعاد، رشد و نمو یافته و دشمنان در برابر درخت تنومند انقلاب خوار و ذلیل شده اند، انتخابات افراد اصلح برای اداره انقلاب را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: بسیج با اشخاص و افراد و جناح ها کاری ندارد ولی لازمه حفظ انقلاب حضور پرشور و آگاهانه است و وظیفه افراد بصیر، آگاه سازی دیگران است.

مسئول نمايندگی ولی فقیه سپاه میانه با بیان اینکه انقلاب اسلامی، کشور را از دست دشمن و ظالمان گرفت و به دست مردم داد، مقاومت، تکیه بر توان داخلی و اعتماد به جوانان را تنها راه نجات کشور عنوان کرد و اظهار داشت: همانگونه که سردار شهید سلیمانی با مقاومت خود توانست کشور را در بعد نظامی عزیز کند، جریان تفکر جهادی و بینش مقاومت در ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... ما را در برابر دشمن پیروز خواهد کرد.

تمرینات تاکتیکی بسیجیان گردان امام علی(ع) حوزه شهید تندگویان سپاه میانه با هدف حفظ آمادگی رزم و معنویت افزایی و با محوریت دفاع از کوی و برزن برگزار شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها