خبرهای داغ:
مجموعه شورای نمایندگی ولی فقیه درناحیه امام صادق(ع)ضمن سرکشی از سیرفعالیت های حوزه۱۵بنت الهدی خواهران این ناحیه،از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی حوزه نیز بازدید کردند.
کد خبر: ۹۳۲۲۵۷۲
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبر گزاری بسیج اصفهان از حوزه ۱۵ بنت الهدی ناحیه امام صادق (ع) روز پنج شنبه ۳۰ بهمن ماه شورای نمایندگی ناحیه طبق روال بازدید از حوزه ها، در این حوزه حضور یافتند و ضمن عرض خداقوت به بررسی فعالیت‌های اجرایی مجموعه نمایندگی این حوزه مقاومت پرداختند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه ناحیه امام صادق(ع) در این دیدار فضائل لیلة الرغائب را برشمرد و افزود؛ لیله الرغائب فرصتی است برای ابراز نیاز به درگاه حی بی نیاز و می‌بایست در این شب حوائج سرنوشت ساز زندگی و عاقبت بخیری را از خدا طلب نمود.
حجت الاسلام والمسلمین عرب لیلة الرغائب را مستند به اسنادی روایی دانست و در مقابل ولنتاین را بازیچه‌ای بی پایه و اساس و صرفا یک انحراف فرهنگی عنوان نمود.
در ادامه این جلسه، مسئولین مدیریت‌های نمایندگی ناحیه ضمن ارزیابی مدیران شعب نسبت به عملکرد فردی، با ایشان به گفتگو و رفع اشکالات عملکردی پرداخته و ایشان نیز کمبود‌ها و نواقص موجود در حوزه مقاومت را طرح کرده و در نتیجه مواردی به عنوان راهکار‌های پیشبرد اهداف و برنامه‌ها مصوب گردید.
در پایان این‌سرکشی، مسئول نمایندگی ناحیه از همراهی و پشتیبانی موثر فرمانده حوزه با مجموعه نمایندگی، قدردانی و تشکر نمود.
 نمایشگاه هنری- اقتصادی با عنوان بانوی خانه واقع در مسجد چهارده معصوم جنب حوزه ۱۵ به همت پایگاه حضرت فاطمه زهرا با هدف ترویج اقتصاد مقاومتی و بهره بردن از هنر بانوان برپا بود که شورای نمایندگی بعد از برنامه سرکشی از آن بازدید کردند.
در این نمایشگاه غرفه‌های مواد غذایی سالم و طبیعی، مشاوره طب سنتی، مشاوره زیبایی،   لوازم تحریر و حجاب و عفاف برپا شده که محصولات و مواد غذایی با تخفیف ویژه و مطالب و مشاوره‌های ارائه شده در آن به صورت رایگان است.
در غرفه‌ای خاص، هنر‌های دستی دختر خانم نوجوانی که با دست خود برای کمک‌هزینه خود و خانواده لوازمی ساخته بود به چشم می‌خورد که نمایشگاه بسیج محلی برای ابراز  وجود و در  کنار آن‌کسب درآمد به سبک‌اقتصادمقاومتی برای وی شده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها