خبرهای داغ:

پیام تسلیت معاونت عملیات سپاه شاهرود در پی شهادت جستجوگر نور محمود حاجی قاسمی

شاهرود_معاونت عملیات سپاه ناحیه شاهرود در پیامی شهادت جانباز دفاع مقدس و مدافع حرم و جستجوگر نور محمود حاجی قاسمی بسیجی مخلص بسطامی را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۲۲۵۹۹
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
پیام تسلیت عملیات سپاه شاهرود در پی شهادت جستجوگر نور محمود حاجی قاسمیبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوذر مطهری معاونت عملیات سپاه ناحیه شاهرود در پیامی شهادت جانباز دفاع مقدس و مدافع حرم و جستجوگر نور محمود حاجی قاسمی بسیجی مخلص بسطامی را تبریک و تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم رب الشهداء والصدیقین
شهادت هدیه‌ای الهی
شهادت مکتبی عاشورائی
شهادت زندگی جاویدان
شهید گلچین روزگار
شهید رتبه تک رقمی کنکور ولایت مداری
حاج محمود عزیز گلی از بوستان معطر عاشقان اسلام و انقلاب و ولایت بود که در پوست خود نمی‌گنجید و سال‌های سال را، به دنبال گم گشته خود در ایران و سوریه وعراق با عنوان رزمنده و مدافع حرم و جستجو گر سپری کرد و سر آخر گم‌شده خود را در سرزمینی معطر به عطر شهدای شاهد یافت و دستان پر از ایثار، عشق، رشادت، خدمت، اخلاص و جهادش را در دست رفقای شهیدش گذاشت و بر سر سفره سراسر نعمت و اجر و ثواب الهی با میزبانی مولایش امام شهید عاشورا میهمان گردید.
خوش به سعادتش که در بهشت تفحص شهداء به دریافت بالاترین مدال افتخار که شهادت فی سبیل الله است نائل آمد.
نام محمود عزیز مان از این پس در دفتر زرین شهدای شاهد ایران اسلامی و شاهرود با صفا و بسطام شهید پرور به نام شهیدمحمود حاج قاسمی ماندگار گردید.
این عروج ملکوتی را به محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، همشهریان عزیز و به ویژه به خانواده محترم و انقلابی ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
روحش شاد و یادش گرامی
ارسال نظرات
پر بیننده ها