حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در پیامی به یادواره آیت الله حاج شیخ فضل الله محلاتی (ره) و 330 شهید شهرستان محلات ، یاد و خاطره این شهید والامقام و شهدای دفاع مقدس راگرامی داشت.
کد خبر: ۹۳۲۲۶۰۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

همزمان با سالروز شهادت آیت الله حاج شیخ فضل الله محلاتی (ره) و برگزار ی یادواره آن شهید والامقام و 330 شهید شهرستان محلات حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پیامی صادر کرد.
در این پیام آمده است:
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا
                                                                                                                                                                        احزاب / 23
اگر روحانیت در میدان نبود، انقلاب به وقوع نمی پیوست، باید جایگاه و مقام والای شهیدان را آرزو کنیم.
 مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

درود خداوند به شهدای جلیل القدر به ویژه شهید والامقام حضرت آیت الله حاج شیخ فضل الله محلاتی (ره) شخصیتی مبارز و فعال در جریان نهضت اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی که مایه مباهات و فخر انقلاب و حوزه های علمیه بوده در اوج معنا با پیوند علم و عمل، اسوه هایی حسنه را به منصه ظهور نهادند و احسن الرسایل یعنی رساله شهادت و رساله صبر و مقاومت عاشورایی را رقم زدند.

اول اسفند 1364 یادآور رشادت و اوج ایثار آن شهید والامقام است. عزیزی که به تعبیر حضرت امام (ره) عمر خود را در راه انقلاب صرف کرد و باید گفت یکی از چهره های درخشان انقلاب بود در این راه که راه خداوند است تحمل سختی ها نمود و رنج کشید و با قامت استوار ایستادگی  کرد. او که پس از سال ها تلاش و مجاهدت و همراهی با مراجع عظام تقلید، گروه فداییان اسلام، نهضت امام خمینی (ره) و نمایندگی آن حضرت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم مبارزه با استبداد و استکبار قرار گرفت و نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایفا کرد و سرانجام مزد فداکاریش را از خداوند متعال دریافت نموده و به خیل شهدا پیوست.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از شما عزیزانی که با تجلیل از شهید محلاتی عزیز و 330 شهید والامقام شهرستان محلات و به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمود: (( بزرگداشت شهدا کمتر از شهادت نیست.)) عمل  نموده اید، ارادت خالصانه خود را  به ساحت خانواده های معظم شهداء و خانواده مکرم شهید محلاتی و شما عزیزان ابراز  می دارم و از درگاه حضرت احدیّت توفیقتان را در تداوم راه شهدا و التزام به باور مترقّی و قرآنی ولایت فقیه مسألت می نمایم.

  عبدالله حاجی صادقی
  نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات