امام جمعه شهرستان کنگان با تبریک میلاد امیرالمومنین علیه السلام و آغاز ایام البیض سنت حسنه اعتکاف و بیان فضایل اعتکاف در آیینه روایات ، به پاسخ رهبری و توصیه معظم برای معتکفین در شرایط دشوار کرونایی بیان کرد
کد خبر: ۹۳۲۲۶۹۶
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان: امام جمعه گنگان طی سخنانی افزود: با توجه به فتوای رهبری کسانی که از اعتکاف محروم شدند بهتر است در هر یک از سه روز نماز حضرت جعفر طیار را بخوانند.
محمودی در بخش دیگر به پرونده هسته‌ای ایران و تصمیمات دولت، مجلس و دیگر دستگاه در این خصوص اشاره و تاکید کرد:تمام مسئولان در همه سطوح موظفند طبق نقشه راه ترسیمی از سوی رهبر معظم انقلاب عمل کنند.
وی به تلاش بایدن برای اتش بس و صلح بین عربستان از باتلاقی یمن است بیان کرد: شکست ال سعود و رسوایی آن در یمن مقدمه‌ای برای خروج امریکا از منطقه و شتاب گرفتن نابودی اسرائیل است.
خطیب جمعه در پایان به تلاش‌های سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، غرب و برخی کشور‌های مرتجع عرب برای ایجاد ناامنی مجدد در سوریه با کمک به ته مانده‌های داعش اشاره و گفت: مقاومت زنده است و سربازان شهید حاج قاسم سلیمانی منتظرند تا با کوچک‌ترین اشاره‌ای سوریه را به جهنمی برای تروریست و حامیانشان تبدیل کنند.
پایان خبر/
ارسال نظرات