فرمانده سپاه رامسر:

مدیران سهم خواه باید در پیشگاه شهدا شرمنده باشند

ساری-فرمانده سپاه رامسر تصریح کرد: مدیرانی که در کشور نان و نمک نظام را خوردند و دنبال سهم خواهی هستند باید از تاریخ عبرت بگیرند و شرمنده شهدا باشند.
کد خبر: ۹۳۲۲۷۳۲
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
مدیران سهم خواه باید از شرمنده شهدا باشند
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه رامسر در در مراسم آبروی محله، «شهید سرافراز اسلام مرتضی ربانی» با بیان اینکه شهدا آبروی اسلام هستند و سال‌ها مجاهدانه ایستادند و از نظام و انقلاب دفاع کردند گفت: شهید ربانی در جبهه جنوب حضور داشت و در منطقه شلمچه در عملیات کربلای ۵ به فیض شهادت نائل آمد.

خمسیه به رشادت‌های رزمندگان اسلام اشاره کرد و افزود: ایثارگری رزمندگان  به عزت، عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی افزوده شد و شعار ورود به چهل و سومین سال، انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر، چون کوه استوار است نام گرفت.

فرمانده سپاه رامسر با بیان اینکه در تشکیل جبهه حق بر علیه باطل دست هابیل به خون قابیل آغشته شده است، ادامه داد: مسیر شهادت در دوران اولیا و انبیا و در واقعه عاشورا تا سال ۵۷ ادامه یافت که دست استعمار گران و استثمار گران کوتاه شد و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شکل گرفت که مکتب شهدا نام گرفت.

خمسیه در ادامه با تصریح بر اینکه در مکتب حاج قاسم سلیمانی ویژگی‌هایی که در وجود یک شخصیت قرار داده شده برگرفته از مکتب اسلام ناب است، اضافه کرد: اگر در وصیت نامه شهدا مطالعه کنیم متوجه خواهیم شد که  صادقانه و زینب وار به میدان آمدند.

فرمانده سپاه رامسر با اشاره به سخنان  شهید سلیمانی که گفته بود شرط شهید شدن شهید بودن است و باید مثل شهدا زندگی کرد و هر کسی جزء کره خاکی هست باید شکرگزار نعمت الهی بوده و مثل شهدا زندگی کند، خاطرنشان کرد: زندگینامه و وصیت نامه و ویژگی‌های برجسته و اخلاص و عمل در زندگی شهید ربانی موج می‌زند.

اویکی دیگر از ویژگی‌های شهید ربانی را توجه به علم، دانش و تحصیل در شرایطی که مشغول فعالیت‌های میدانی بود برشمرد و گفت: ارتباط با سپاه، بسیج و فعالیت‌های گسترده میدانی شاخصه‌های شهدا است.

خمسیه ادامه داد: رکن اصلی شهادت این است که شهید باید در راه خدا به شهادت برسد و آگاهانه حضور پیدا کند و یکی از این ویژگی‌ها آگاهانه بودن دفاع مقدس است و باید ویژگی‌های شهدا به نسل جدید منتقل شود تا مانند شهدا رشد کنند.

فرمانده سپاه رامسر تصریح کرد: در مکتب شهدا اولین اولویت نماز، قرآن، مناجات، دعا، نماز شب، توسل به اهل بیت (علیهم السلام) و توجه به مناسبت‌های مختلف بود که جان شان را با قرآن، دعا و مناجات پیوند داده بودند.  

فرمانده سپاه رامسربا تاکید بر اینکه جنگ ما یک دانشگاه بود و فرماندهان موفق تربیت یافتگان دفاع مقدس بوده که گنجینه ارزشمند انقلاب اسلامی هستند، افزود:باید برای ادامه مسیربا الگوگیری از شهدا  تلاش کنیم چرا که  انقلاب اسلامی بیش از گذشته مورد تهدید دشمنانی است که بیش از چهار دهه با شکست مواجه شدند.

خمسیه در سخنان پایانی خود تصریح کرد: مدیرانی که در کشور نان و نمک نظام را خوردند و دنبال سهم خواهی هستند باید تاریخ عبرت بگیرند و شرمنده شهدا باشند.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها