ساری- پیکر پاک شهید مدافع امنیت مصطفی نوروزی امروز شنبه دوم اسفندماه از ساعت ۱۰ صبح از حسینیه عاشقان کربلای ساری تا گلزار شهدا ملامجدالدین به صورت خودرویی تشییع شد.
کد خبر: ۹۳۲۲۷۴۰
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندرانف، پیکر مطهر شهید مدافع امنیت مصطفی نوروزی دیشب در بدو ورود به استان در سوادکوه مورد استقبال مردم منطقه قرار گرفت و در شهر‌های پل سفید، زیراب، شیرگاه و قائم شهر به صورت خودرویی تشییع شد.
 
همچنین مراسم شب وداع با پیکر مطهر شهید نوروزی دیشب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار شد و مردم شهیدپرور و قدرشناس استان با این شهید وداع کردند.

پیکر پاک این شهید مدافع امنیت کشور امروز شنبه دوم اسفندماه از ساعت ۱۰ صبح از حسینیه عاشقان کربلای ساری تا گلزار شهدا ملامجدالدین به صورت خودرویی تشییع شده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،پیکر مطهر شهید مصطفی نوروزی اهل روستای ولیک چال منطقه دودانگه شهرستان ساری که به دنبال اقدامات اطلاعاتی روی یکی از باند‌های جرائم سازمان یافته سیستان و بلوچستان به همراه دو تن دیگر از سربازان امنیت کشور به شهادت رسیده بود بعد از چند روز تفحص در آب‌های ساحلی دریای عمان کشف و به زادگاهش بازگشت.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها