خبرهای داغ:
محمد خالوئی
مسئول معاونت سیاسی سپاه کربلا استان مازنداران:
سرهنگ اکبر زاده مسئول معاونت سیاسی سپاه کربلا استان مازنداران در جمع کارکنان سپاه و ناجا شاهین شهر با تاکید بر برکات پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بصیرت و تبعیت مردم از رهبر و امام خود باعث شکست رژیم طاغوت شد.
کد خبر: ۹۳۲۲۷۴۴
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، سرهنگ اکبر زاده مسئول معاونت سیاسی سپاه کربلا استان مازنداران در جمع کارکنان سپاه و ناجا شاهین شهر با تاکید بر برکات پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بصیرت و تبعیت مردم از رهبر و امام خود باعث شکست رژیم طاغوت شد.
وی افزود: همدلی و هماهنگی امت با امام در تمامی عرصه‌ها باعث موفیقت و سربلندی انقلاب و نظام می‌گردد و این همان نکته‌ای است که استکبار جهانی دنبال ضربه زدن به آن است.
اکبر زاده با برشمردن گفتمان انقلاب اسلامی گفت:انقلاب اسلامی به تمام دنیا ثابت کرد می‌توان روی پای خود ایستاد با تمام توطئه‌ها و دشمنی‌های داخلی و خارجی و حرف خود را با صلابت عنوان کند؛ لذا طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) هر کجا انقلابی عمل کردیم موفق بودیم.
مسئول معاونت سیاسی سپاه کربلا استان مازنداران اظهار داشت:برای تقویت جریان حزب الله نیاز به بصیرت افزایی به صورت هنرمندانه است.

ارسال نظرات