زنجان-سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نخستین محموله امدادی هلال احمر این استان به هموطنان زلزله زده در شهرستان سی سخت ارسال شد.
کد خبر: ۹۳۲۲۸۰۶
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ علی طاهری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حمایت از سلامت انسان ‌ها و کاهش آلام و رنج ‌های بشری یکی از مهمترین اهداف هلال احمر به شمار می رود.

نخستین محموله امدادی هلال احمر زنجان به زلزله‌زدگان سی‌سخت ارسال شد

 

وی تاکید کرد: محموله امدادی ارسالی از جمعیت هلال احمر استان زنجان به هموطنان در سی سخت با هدف کمک به ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی انجام شده است.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این محموله شامل ۲ و نیم تن حبوبات و ۸۰۰ بسته موادغذایی ۷۲ ساعته برای هموطنان متاثر از زلزله در شهرستان سی سخت است.

 

وی اظهار داشت: ارسال کمک های امدادی به این هموطنان بر اساس دستور سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

 

طاهری خاطرنشان کرد: هلال احمر استان زنجان در صورت اعلام نیاز کهگیلویه و بویر احمد برای کمک های امدادی به هموطنان زلزله زده در سی سخت آمادگی کامل دارد.

 

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، زلزله ای به بزرگی ۵.۶ در عمق ١٠ کیلومتری زمین ساعت ٢٢:٠۵ دقیقه چهارشنبه ٢٩ بهمن ماه در مرز بین اصفهان و کهگیلویه و بویر احمد، در محدوده شهرستان سی‌سخت را لرزاند.

ارسال نظرات