در سومین سالگرد تدفین شهدای گمنام شهر زاویه عنوان شد:

تنها فرهنگی که در مقابل فرهنگ کفر و مادیت می تواند بایستد فرهنگ جهاد و شهادت است.

حجت الاسلام حسین جوشقانیان: الگو های تربیتی ، مدیریت و سبک زندگی ما توسط سیدالشهدا (ع) در تابلوی زیبای عاشورا نقش بست و ما باید توجه تام و کاملی نسبت به این میراث ماندگار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) داشته باشیم.
کد خبر: ۹۳۲۲۸۰۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه ، به مناسبت سومین سالگرد تدفین شهدای گمنام شهر زاویه یادواره شهدای گمنام این شهر در محل گلزار شهدای گمنام این شهر برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خانواده های معظم شهدا ، جانبازان ، ایثارگران ، رزمندگان و اقشار مختلف مردم برگزار شد ، حجت الاسلام حسین جوشقانیان استاد حوزه و دانشگاه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه آرزوی همه پیامبران ، مومنین و مومنات،  شهادت در راه خداست گفت: ما وقتی می توانیم برای امام زمان یار باشیم که همچون شهدا قصه مرگ را برای خود حل کرده باشیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه ، تنها فرهنگی که در مقابل فرهنگ کفر و مادیت می تواند بایستد فرهنگ جهاد و شهادت است ، خاطر نشان کرد:  الگو های تربیتی ، مدیریت و سبک زندگی ما توسط سیدالشهدا (ع) در تابلوی زیبای عاشورا نقش بست و ما باید توجه تام و کاملی نسبت به این میراث ماندگار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) داشته باشیم.

حسین جوشقانیان  با اشاره به اینکه امروز اگر شهدا در جمع ما بودند تنها توصیه آنها به چیزی جز ولایت نبود ؛ تصریح کرد:  هر کجا کار را به دست کسانی دادیم که با ستون اصلی به لحاظ فکری ، عملی ، سیره ، روش و منش فاصله دارند، حفره های عظیمی برایمان بوجود آمد؛  اما هر کجا که انقلابی عمل کردیم موفق بودیم.

حجت الاسلام حسین جوشقانیان با بیان اینکه در دنیا تنها یک کشور است که در ماذنه ها نام امام معصوم بلند است ، گفت: ملت ما در عصر غیبت کبری راه را گم نکرده و پرچم را دست کسی داده است که نزدیکترین فرد به امام است در جمیع جهات.

وی افزود: امروز خداوند رهبر حکیم جامع الاطرافی به ما داده که تمامی نقشه های شوم استکبار را نقش بر آب می کند . روزگاری بود که سفیر انگلیس شاه کشور ما را تغییر می داد ولی امروز به جایی رسیده ایم که همه دنیا می گفتند که بشار اسد باید برود ولی رهبر ما گفت باید بماند و آنچه عملی شد ، فرمایش رهبر بزرگوار ایران اسلامی بود. و نظام سلطه به سرکردگی آمریکا با سرافکندگی از منطقه خارج شدند.

 

 

 

ارسال نظرات