سرتیپ پاسدار سید قاسم قریشی گفت: مقاومت و ایستادگی برای تحقق شعار ما می توانیم از اوجب واجبات است و یقینا حرکت اصلی و بنیادی انقلاب اسلامی این شجره طیبه به شمار می رود.
کد خبر: ۹۳۲۲۸۴۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات؛ سرتیپ پاسدار سید قاسم قریشی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در یادواره شهید شیخ فضل الله محلاتی و 330 شهید شهرستان محلات گفت: حضور شهید محلاتی در بخش های مختلف انقلاب اسلامی چه قبل و بعد از آن برگرفته از روحیه ایستادگی و مقاومت این شخصیت و گنجینه ارزشمند محسوب می شود.

وی افزود: شهید محلاتی در اعلام رسمی پیروزی انقلاب در روزهای اول و حضور در رادیو صدای جمهوری اسلامی ، پیروزی انقلاب را به گوش جهانیان رساند که همواره در یاد امت اسلامی به یادگار مانده است.

سردار قریشی گفت: سبک مدیریت و حضور اثر بخش این شهید عزیز یک الگویی واقعی و مصداق عینی کار جهادی بود چرا که حضور مستمر ،میدانی، و بی وقفه این بزرگوار در برهه های مختلف انقلاب اسلامی به ویژه دوران دفاع مقدس زمینه موفقیت و پیروزی را به را ثمر می رساند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی مجاهدت های شهید محلاتی و روحانیون مجاهد و گلگون کفن را فراموش نخواهد کرد یاد آور شد: این حمایت ها و پشتیبانی و دمیدن روحیه معنویت در جمع رزمندگان و میدان های مختلف انقلاب اسلامی بودکه همواره ناممکن ها را ممکن می کرد.

وی تاکید کرد: شهرستان محلات و رزمندگان این خطه انقلابی در مراحل مختلف انقلاب اسلامی خوش درخشیدند که این ثمره مجاهدت و رشادت جوانان با اخلاص و مومن و انقلابی بوده است.

سردار قریشی دستاوردهای انقلابی اسلامی در عمر با برکت چهل و دوساله را یک فرهنگ و الگوی بی نظیر دانست و گفت:کشورهای منطقه به ویژه آزادی خواهان و مظلومان جهان با مشاهده این توانمندی ها که در اوج همه تحریم ها و دشمنی ها به دست آمده است روحیه امید و خود باوری را برای خود الگو سرلوحه قرار داده اند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: مقاومت و ایستادگی برای تحقق شعار ما می توانیم از اوجب واجبات است و یقینا حرکت اصلی و بنیادی انقلاب اسلامی این شجره طیبه به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه نقش خواص و دست اندرکاران انقلاب اسلامی در تشریح و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی بیش از گذشته واجب است گفت: در شرایطی که همه بدخواهان و دشمنان و استکبار جهانی تلاش می کنند با دسیسه چینی ،شبهه افکنی و نفوذ در این مسیر با عظمت خلل و انحراف ایجاد کند امروز خواص به ویژه دست اندرکاران با بصیرت خود باید این نقشه های خصمانه را خنثی کنند.

سردار قریشی خاطرنشان کرد: یکی از عوامل موفقیت انقلاب اسلامی در همه دوران ها به ویژه دفاع مقدس تبعیت و گوش به فرمان ولی فقیه به شمار می رود چرا که هدایت ها و درایت امام راحل(ره) و امروز مقام معظم رهبری توانسته است انقلاب اسلامی را از آسیب ها و تهدیدات مصون نگه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات