خبرهای داغ:
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اشاره به جانفشانی و ایثارگری‌های شهدای روحانی در جبهه‌ها گفت: قشر طلاب و روحانی بیش از چهار هزار شهید در دفاع مقدس تقدیم کرده اند.
کد خبر: ۹۳۲۲۸۸۹
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار با پدر و مادر روحانی شهید حجت الاسلام علی کاری، افزود: روحانیان در جبهه‌ها به عنوان مبلغ، رزمنده و فرمانده حضور موثر و پر رنگ داشته اند، تلاشی مجاهدانه و مخلصانه که شهید حجت الاسلام والمسلمین علی کاری شهید شاخص امسال نمونه بارز آن است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تبیین اهداف دشمن از آغاز جنگ تحمیلی گفت: دشمن بعد از غافلگیری در پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۹ ماه با توطئه‌های مختلف و ترور و تخریب به جنگ با ملت ایران برخاست، اما، چون نتیجه نگرفت جنگ ۸ ساله را تحمیل کرد.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: صدام با پشتیبانی تجهیزاتی و تسلیحاتی آمریکا، شوروی، فرانسه، آلمان و پول‌های اعراب منطقه با هدف بر اندازی نظام اسلامی، تجزیه کشور و تسلط بر نفت منطقه جنگ را به ملت ایران تحمیل کرد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه بعد از پیروزی در این جنگ امروز به برکت خون شهدا با موشک‌های دوربرد قلب دشمنان را هدف قرار داده و بلای جان آن‌ها شده ایم تاکید کرد: وحدت کلمه و یکصدایی مردم و مسئولان دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام خواهد گذاشت همان طور که تاکنون چنین بوده است.

ارسال نظرات