خبرهای داغ:
امام جمعه زرین شهر

فدا کردن آبرو و جان برای عزت و رفاه ایران اسلامی ارزش زیادی دارد

امام جمعه زرینشهرگفت:دولت و رئیس آن باید جانانه برای عزت و اقتدار و رفاه مردم تلاش کند حتی اگر در این مسیر جان و آبروی خود را فدا کند
کد خبر: ۹۳۲۲۹۶۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه های نماز جمعه زرینشهر اظهار کرد: سال آینده انتخابات بسیار مهم و حساسی پیش رو داریم که باید با حفظ هوشیاری و نهایت دقت و بصیرت به فرموده رهبر فرزانه انقلاب عمل کنیم.

وی با بیان اینکه انتخابات پرشور و هوشمندانه گره گشای مشکلات کشور خواهد بود، خاطرنشان کرد: شکی نیست که در کنار نشاط و شور انتخاباتی باید به روی کارآمدن دولتی انقلابی، جوان و کارآمد نیز توجه داشته باشیم.

امام جمعه زرین شهر با تاکید براینکه انتخابات یک ذخیره برای کشور است، متذکر شد: انتخابات برای کشور شور آفرین است و به عبارتی دخیل بودن مردم در سرنوشت خود که یکی از اصول مهم و اساسی انقلاب اسلامی ایران است را تداعی کرده و سربلندی کشور را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: رؤسای جمهور برای حفظ جناح و گروه خود و باقی ماندن در صحنه کشور تلاش می کنند در حالی که دولت و رئیس آن باید جانانه برای عزت و اقتدار و رفاه مردم تلاش کند حتی اگر در این مسیر جان و آبروی خود را فدا کند و فدا کردن آبرو و جان برای عزت و رفاه ایران اسلامی ارزش زیادی دارد.

خطیب نماز جمعه زرین شهر با اشاره به مشکلات اقتصادی کشورمان یادآور شد:مشکلات اقتصادی موجود در کشور فشار زیادی را به اقشار نیازمند وارد ساخته البته مسؤولان نیز در مسیر کمک به فقرا اقداماتی را اجرا کردند ولی برخی از این اقدامات خود مشکلات نیازمندان را زیادتر کرده است.

وی تصریح کرد: رسیدگی به فقرا و نیازمندان با افزایش یارانه، وام و مسائلی از این دست حل نشده و ضروری است تا برای رسیدگی به این قشر عزیز کشور طرح کارشناسی کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشیم تا بتوانیم در مسیر تحقق عدالت گام برداریم.

باقریان با تاکید براینکه افرادی سعی در دوقطبی کردن جامعه در زمان انتخابات دارند، متذکر شد:برخی در کشور به دنبال دو قطبی کردن جامعه به گروه موافق و مخالف مذاکره هستند، در حالی که ایران اسلامی همیشه موافق مذاکره و پیش قدم بوده است اما مذاکره با زیاده خواهی دشمنان فرق دارد.

وی افزود: ما در مسیر مذاکره قبلی به تعهدات خود در پیش چشمان جهانیان پایبند بودیم و آنچه از بدقولی و بدعهدی در مسیر مذاکره اتفاق افتاد از ناحیه سایر کشورهای مذاکره کننده بود، آمریکا خودش یک طرفه برجام و مذاکره را رها کرد و امروز بنا به فرمایش حضرت آقا، حرف زدن از مذاکره تنها با رفع تمام تحریم و موانع و انجام تعهدات کشورهای غربی امکان پذیر خواهد بود و فراموش نکنیم که آمریکا باید به طور عملی به تعهدات خود عمل کند و این تنها پیش شرط مذاکره است.

ارسال نظرات