مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی:

ماه رجب سکوی پرواز برای تقرب الهی/ خودسازی و ارتقاء معنویت ثمره یک ماه بندگی

حجت الاسلام عبدی گفت:نیایش با پروردگار با نماز مخلصانه و عبادتی عاشقانه می تواند روح و جان آدمی را سیقل ببخشد که هرشخصی بنا به ظرفیت و بهره خود از این ماه عزیز بهره می برد.
کد خبر: ۹۳۲۳۰۲۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛حجت الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله در جمع پاسداران سپاه روح الله ماه رجب را از بهترین و مهم ترین ماه های قمری برشمرد و گفت: ماه رجب مقدمه و آماده سازی برای یک میهمانی بزرگ است لذا جسم و جان آدمی در این ماه برای حضوری پاک و مومنانه در ماه ضیافت الهی رمضان تمرین می کند.

وی افزود:توجه و نگاه ویژه به نسیم بهشتی و نورانی مقام معظم رهبری گویای اهمییت این ماه با برکت است لذا جوانان باید توجه ویژه تری به اعمال این ماه داشته باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله با بیان اینکه اعمال استغفار و توسل و سنت اعتکاف از اعمال مهم این ماه محسوب می شود گفت: نیایش با پروردگار با نماز مخلصانه و عبادتی عاشقانه می تواند روح و جان آدمی را سیقل ببخشد که هرشخصی بنا به ظرفیت و بهره خود از این ماه عزیز بهره می برد.

حجت الاسلام عبدی مناسبت های مختلف در ماه رجب به ویژه اعیاد این ماه با برکت را مهم و تاثیرگذار برشمرد و یادآورشد: اعیاد و مناسبت های دیگر نشان از غنی بودن این ماه با عظمت است و یقینا بهترین فرصت برای تهذیب نفس و تزکیه در ماه رجب فراهم شده است.

وی اظهار کرد:افزایش معنویت و توسل در ایام باقی مانده از این ماه بیش از گذشته در نظر گرفته شود وقتی در شرایطی که نیاز به دفع بلا داریم اثربخش ترین التیام و یاری دهنده بشر دعا و توسل از حضور معبود است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله خاطرنشان کرد: ثمره یک ماه بندگی در  ماه رجب منتج به خودسازی و آماده سازی خواهد بود و بی شک میدان سبقت برای مومنین فراهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار