در وصیت نامه شهید حمید جعفری آمده است

تنها راه سعادت خویش را شهادت در راهت یافتم

تبریز- تو را شکر که این نعمت گرانقدر خود را به این انسان گناهکار عطا نمودی و من تنها راه سعادت خویش را شهادت در راهت یافتم و این نیست مگر لطف و عنایت پروردگار نسبت به بنده.
کد خبر: ۹۳۲۳۱۲۱
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، شهید «حمید جعفری» در چهارم آذرماه 1339 در میانه چشم به جهان گشود.

وی سومین فرزند خانواده بود و همزمان با تحصیل جهت کمک به هزینه‌های تحصیلی خود و مخارج خانواده کار می‌کرد و در دوران دبیرستان فعالیت‌های انقلابی خود را شروع نمود.

پس از انقلاب اسلامی نیز فعالیت‌های انقلابی خود را ادامه داد و در بسیج و سپاه شروع به فعالیت کرده و پس از آغاز جنگ تحمیلی نیز به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و پس از چندی مبارزه با دشمن بعثی، سرانجام در تاریخ 30 دی‌ماه 1366 در عملیات بیت‌المقدس دو به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش نیز در تاریخ 20 تیرماه 1374 در شهرستان میانه تشییع شد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

پروردگارا من هم مثل شهیدان دیگر می‌آیم تا با قطرات خونم به دریای شهیدان بپیوندم و باید رفت و تو را شکر که راه شهادت را یگانه راه رسیدن به خودت است به این بنده حقیر و گناهکار ارزانی داشتی.

تو را شکر که این نعمت گرانقدر خود را به این انسان گناهکار عطا نمودی و من تنها راه سعادت خویش را شهادت در راهت یافتم و این نیست مگر لطف و عنایت پروردگار نسبت به بنده. خداوندا مرا از این همه لطف و عنایت دور مگردان و شهادت را نصیبم کن.

ارسال نظرات
پر بیننده ها