خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان با تأکید بر ارتقای ظرفیت‌ها و عملکرد فرودگاه کاشان، نقش آن را پاسخگویی به نیازهای فرودگاهی و پروازی شهرستان‌های مجاور و حتی استان قم دانست.
کد خبر: ۹۳۲۳۱۵۰
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در مراسم رونمایی از سیستم‌های جدید فرودگاه کاشان که در قالب سی و دومین هفته طرح چلچراغ توسعه برگزار شد، اظهار کرد: مهیا شدن زمینه فعالیت مجدد فرودگاه بعد از وقفه ناشی از شیوع بیماری کرونا و همچنین برخی ملاحظات منطقه را به فال نیک باید گرفت.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان تصریح کرد: زیبنده کاشان نبود که با این پتانسیل و ظرفیت، یکی از چهار رکن توسعه منطقه که بهره‌مندی از امکانات فرودگاهی و هواپیمایی است محقق نمی‌شد.

وی با یادآوری موقعیت کاشان در قلب منطقه و کشور گفت: فرودگاه کاشان علاوه بر فعالیت ذاتی و نیز عملکرد ارتباطی بین اصفهان و تهران یک پدیده و زیرساخت ضروری به شمار می‌رود.

سلیمانی، با اذعان به اینکه پرواز به چند شهر محدود پاسخگوی منطقه کاشان نیست، عنوان کرد: کارکرد فرودگاه در این منطقه به دلیل وجود شهرستان‌های متعدد پیرامونی و همچنین همجواری با استان پهناور قم که فاقد چنین زیرساختی است، بسیار حائز اهمیت است.

امام‌جمعه کاشان با اشاره به مزیت دسترسی به خدمات پروازی فرودگاه کاشان برای اهالی استان قم تأکید کرد: استفاده از خدمات این فرودگاه در مقایسه با فرودگاه‌هایی مانند مهرآباد، امکان برخورداری از سفری آسان‌تر و با هزینه کمتر را برای اهالی این استان میسر می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار