مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از همکاری با ستاد عتبات عالیات استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۳۱۵۱
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه ای با محوریت همکاری سازمان بسیج جامعه زنان و ستاد عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

مسئول ستاد عتبات عالیات استان چهارمحال و بختیاری گفت: در این جلسه پیرامون روش های همکاری جامعه زنان در راستای کمک به بازسازی عتبات عالیات هم اندیشی شد.

علی کیانی افزود: در حال حاضر بانوان استان در زمینه بافت فرش و اهدا به ستاد عتبات عالیات در قالب طرح «بنای نور» فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: جمع آوری کمک های خیران و اطلاع رسانی از دیگر عرصه های حضور بانوان در راستای ساخت و ساز اعتاب مقدسه خصوصاً صحن عقیله بنی هاشم علیه السلام در کربلای معلی است که ان شاءالله بتوانیم سهمی در آنجا برای استان چهارمحال و بختیاری اجرا نماییم.

خانم تاجی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز گفت: در این جلسه هم اندیشی و تعامل با مسئولین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان را داشتیم و بحمدالله در چند سال اخیر عزیزان بسیجی ما بویژه خواهران بسیجی در راستای جمع آوری کمک های مردمی و نذورات، بالاخص در راستای بافت فرش کمک های شایانی را با ستاد بازسازی عتبات داشته اند و امیدواریم تعامل و همکاری بیش از پیش ادامه داشته باشد.

ارسال نظرات