خبرهای داغ:

برگزاری جلسه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با مدیران آموزش و پرورش شاهرود

شاهرود_جلسه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شاهرود با مسئولین آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۳۱۶۷
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
به گزارش خبرنگار بسیج، جلسه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شاهرود، با حضور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان، اعضای شورای معاونین، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، دبیر مجمع مشاوران جوان مدیریت و اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، در محل اردوگاه شهید رجایی برگزار شد.
سیدمحمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود در این نشست ضمن تبریک ایام مبارک ماه رجب؛ با اشاره به لزوم رعایت شمولیت، عمومیت و جامعیت، در برنامه‌های همه تشکل‌ها و از جمله اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی، این اتحادیه را به منزله ظرفیتی برای محرز کردن مسیر زندگی دانش آموزان در آینده برشمرد.
وی در ادامه، توجه به نقد‌ها و تجزیه و تحلیل آن‌ها را، گامی موثر برای پیشبرد هر چه بهتر اهداف تشکل‌های دانش آموزی برشمرد و برقراری ارتباط بین اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی و دانش آموزان مستعد و پویا در مدارس شهرستان را، اقدامی ارزشمند و موثر خواند.
سید محمدرضا کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش، ماه رجب را یک فرصت استثنایی برای بهرمندی از فیوضات الهی دانست و تاکید کرد: محور همه فعالیت‌های حوزه پرورشی، تربیت است و مسابقات و جشنواره‌ها و پویش‌ها همگی ابزاری برای رسیدن به این هدف مهم هستند.
وی، ضمن قدردانی از دغدغه مندی و تلاش دانش آموزان انجمن‌های اسلامی در اجرای برنامه‌های اتحادیه، دوری از تعصب در عین تعلق را، رمز پویایی و پیشرفت تشکل‌ها دانست.
هادی عامریان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش نیز، نخبه یابی و نخبه پروری را از فعالیت‌های اصلی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانست و تاکید کرد: دارا بودن معدل یا مدرک تحصیلی بالا، دلیل نخبه بودن نیست، بلکه نخبه به کسی اطلاق می‌شود که در خلق و گسترش علم، فناوری، هنر، ادب، فرهنگ و مدیریت کشور، کارآمد و اثرگذار باشد.
در پایان از نخبگان و فعالین انجمن اسلامی شاهرود تقدیر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها