در نشست مجازی مکتب شهید سلیمانی عنوان شد:

شهید سلیمانی الگوی مدیر جهادی و تراز امام و رهبری

نشست مجازی مکتب شهید سلیمانی؛ الگوی مدیران جهادی تمدن ساز با حضور دکتر عبدالله سهرابی، دیپلمات انقلابی و مدیر امور اقتصادی معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه برای جامعه مهندسی استان بوشهر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۲۳۱۸۶
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، نشست مجازی مکتب شهید سلیمانی؛ الگوی مدیران جهادی تمدن ساز با حضور دکتر عبدالله سهرابی، دیپلمات انقلابی و سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در قطر و مدیر امور اقتصادی معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه برای جامعه مهندسی استان بوشهر با همکاری مرکز مقاومت بسیج وزارت امور خارجه برگزار گردید.

سهرابی در این نشست که به منظور تبیین مکتب شهید سلیمانی برای مهندسان بسیجی برگزار شد، گفت: شهید سلیمانی الگوی مدیر جهادی و تراز امام و رهبری بودند.

ایستادگی این شهید بزرگوار در مقابل تهدید‌های دشمن، می‌تواند الگویی برای ایستادگی مهندسان جهادی صنایع در مقابل تحریم‌های ظالمانه‌ی دشمنان باشد.

ایشان همچنین به ظرفیت اقتصادی همسایگان جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه تمام ظرفیت رایزنان اقتصادی سفارت جهموری اسلامی ایران در کشور‌های همسایه را جهت توسعه صادرات و کمک به تولید در کشور و استان بوشهر را بکار می‌گیرد و در این خصوص آمادگی بکارگیری و بازاریابی برای تولیدکنندگان دارای ظرفیت صادرات را دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات