خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: گروه جهادی حقوقدانان بسیجی در زندان مرکز کرمانشاه با هدف مشاوره حقوقی و قضایی، شناسایی پدران محکوم مالی به اداره کل زندان‌ها، در زندان مرکزی حضورخواهند یافت.
کد خبر: ۹۳۲۳۲۴۱
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، رسول بهرامی‌پور با تبریک ولادت با سعادت حضرت جوادالائمه(ع)، اظهار داشت: با توجه به سلسه اقدامات و رزمایش‌های کمک مومنانه توسط سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه، یکی از برنامه‌های شاخص و اساسی این سازمان کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه به ویژه زندانیان است.

وی ادامه داد: در این راستا امروز گروه جهادی حقوقدانان بسیجی در زندان مرکز کرمانشاه با هدف مشاوره حقوقی و قضایی، شناسایی پدران محکوم مالی و اهدای کتاب به اداره کل زندان‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه ادامه داد: حقوقدانان بسیجی به منظور ارائه خدمات مشاوره حقوقی و قضایی رایگان جهت گره‌گشایی از مشکلات حقوقی و قضایی زندانیان در زندان مرکزی حضور خواهند یافت که امیدواریم تا پایان وقت امروز بیش از ۲۰۰ نفر از زندانیان تحت پوشش این برنامه مشاوره قرار گیرند.

وی شناسایی پدران که به هر شکلی به خصوص بحث محکومیت مالی در زندان به سر می‌برند را در قالب دیگر اهداف این حضور بیان کرد و افزود: تلاش می‌کنیم این زندانیان به مناسبت میلاد مبارک حضرت علی(ع) و روز مرد شناسایی شوند و تا پایان سال در آستانه عید نوروز با پرداخت محکومیت‌های مالی، این افراد به آغوش گرم خانواده‌هایشان برگردند.

بهرامی‌پور یکی از نیازهای زندانیان جهت اوقات فراغت را مطالعه دانست و گفت: بنا بر اعلام نیاز اداره کل زندان‌ها به کتب، امروز ۵ هزار جلد کتاب با ارزشی معادل یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از طرف سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در راستای تجهیز کتابخانه‌های زندان‌ها به اداره کل زندان‌های استان اهدا می‌شود.

ارسال نظرات