مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران ضور و ایستادگی همه‌جانبه مردم را عامل شکست نقشه‌های دشمن در طول سال‌های پس از انقلاب دانست و گفت: توانمندی ایران در حوزه دفاعی به عنوان عاملی مهم و پیشگیرانه در برابر دشمنی آمریکا و همدستانشان شد.
کد خبر: ۹۳۲۳۲۵۵
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج سردار کوثری حضور و ایستادگی همه جانبه مردم را عامل شکست نقشه‌های دشمن در طول سال‌های پس از انقلاب دانست.

برنامه بدون خط خوردگی رادیو گفت‌وگو درخصوص روش‌های خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن در تقابل با انقلاب اسلامی با سردار سرتیپ پاسدار محمداسماعیل کوثری مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد.

 

سردار اسماعیل کوثری با اشاره به دشمنی بیش از ۴۲ ساله آمریکا علیه ایران گفت: آن‌ها در این سال‌ها همه کار کردند تا بر انقلاب اسلامی فائق بیایند و در نهایت نظام جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کنند، اما موفق نشدند. در این سال‌ها و در مقابل فعالیت‌های دشمنان، اقدامات متقابلی نیز از سوی مسئولین، مردم و مخصوصاً مقام معظم رهبری در این رابطه انجام شده است.

 

وی حضور و ایستادگی همه جانبه مردم را عامل شکست نقشه‌های دشمن در طول سال‌های پس از انقلاب دانست و عنوان کرد: ملتی که به صورت آگاهانه پشت سر رهبری حرکت می‌کند، به خوبی در مقابل دشمن می‌ایستد و به همین جهت شاهد خنثی‌سازی توطئه دشمنان در این سال‌ها بوده ایم.

 

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از توانمندی ایران در حوزه دفاعی به عنوان عاملی مهم و پیشگیرانه در برابر دشمنی آمریکا و همدستانش گفت و بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های خوبی که از زمان هشت سال دفاع مقدس صورت گرفت، موجب پیشرفت و توسعه در این حوزه شد.

 

وی در ادامه بر ضرورت اقدامات فوری و مهم در حوزه اقتصاد تأکید کرد و گفت: با سیاست‌هایی که مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی مشخص کرده اند، باید در عمل طرح‌های اقتصادی را پیاده کنیم تا توطئه‌های دشمن نقش بر آب شود. در سه سال گذشته دشمن توطئه‌های سنگینی در رابطه با تحریف و تحریم طرح‌ریزی کرده است و با وجود آنکه اقداماتی از سوی مسئولین صورت گرفته است، اما این اقدامات کافی و کامل نیست.

 

سردار کوثری با تأکید بر اینکه باید در رابطه با مسائل فرهنگی با دقت بیشتری و با سیاست‌های بهتری پیش برویم، عنوان کرد: باید همانند دفاع مقدس اجازه ندهیم دشمنان حتی به یکی از اهداف کوچک خودشان دست یابند و لازمه این مهم برنامه‌ریزی توسط مسئولین است و هنگامی که صادقانه از مردم بخواهند، ملت ایران نشان داده‌اند پای کار هستند. اگر این موارد را رعایت کنیم مانع آسیب دیدن به نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شویم و همچنین به پیشرفت‌های مد نظر کشور دست پیدا می‌کنیم.

 

 

ارسال نظرات