عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

مدیریت فانتزی جوابگوی مشکلات مردم نیست/ نیازمند مدیریت جهادی در کشور هستیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نیاز اساسی امروز مدیریت توانمند جهادی است و ما تجربه موفق این مدیریت را در زمان دفاع مقدس از مکتب شهیدان آموختیم.
کد خبر: ۹۳۲۳۲۷۰
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دکتر محمد حسین صفار هرندی در نشست بصیرتی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج که با حضور پایوران و سربازان این ناحیه در کانون شهید سبحانی برگزار شده بود، با اشاره و تاکید بر اهمیت ویژه ی مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400، مطرح  کرد: نیاز اساسی امروز مدیریت توانمند جهادی است وما تجربه موفق این مدیریت را در زمان دفاع مقدس از مکتب شهیدان آموختیم.

وی با انتقاد از مدیریت فانتزی در سال های اخیر در مواجهه با مشکلات مردم، تاکید کرد: مدیریت جهادی موفق منوط به حضور جوانان مومن انقلابی در میدان عمل است که دارای نشاط و انگیزه خدمتی است.

هادی سیاسی کشوری درباره شرایط فرد اصلح در انتخابات آینده ریاست جمهوری یادآور شد: انتخاب اصلح به معنی انتخاب فردی است که بیشتر به نفع مصلحت مردم و نظام کار می کند و همچنین دارای مقبولیت و محبوبیت مردمی است .

 کارشناس مسایل سیاسی در پایان آینده نظام جمهوری اسلامی و سرنوشت کشور را روشن توصیف کرد، خاطر نشان کرد: بدون تردید آینده کشور روشن است، وجود جوانان مبتکر، خلاق و مومن به ارزش های والای انقلاب اسلامی کشور را بیمه خواهد کرد و در صورت عمل انقلابی بنابر فرمایش رهبری بر مشکلات پیروز خواهیم شد و با خنثی سازی تحریم های دشمن خبیث و مستکبر دشمن را وادار به تسلیم خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار