خبرهای داغ:
شاهرود_مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در آزمون استخدامی وزارت بهداشت که به صورت متمرکز در سراسر کشور برگزارشد، تعداد ۲۴۵ نیرو با اولویت نیرو‌های پرستاری، بهداشت و ... بکارگیری خواهند شد.
کد خبر: ۹۳۲۳۲۹۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۳
جذب ۲۴۵ نیرو در رشته‌های مختلف در دانشگاه علوم پزشکی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، ناصر شیخ کبیر بیان کرد: در آزمون استخدامی وزارت بهداشت که به صورت متمرکز در سراسر کشور برگزارشد، تعداد ۲۴۵ نیرو با اولویت نیرو‌های پرستاری، بهداشت و ... بکارگیری خواهند شد.
مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود: با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر دکتر رضا چمن رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، مجوز جذب ۲۴۵ نیرو با اولویت نیرو‌های پرستاری، بهداشت و سایر زیر شاخه‌های مرتبط برای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گرفته شد.
وی از تلاش ها‌ی همکاران در واحد منابع انسانی و مدیریت تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، جهت آماده سازی مراحل مختلف و جذب سهمیه تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدواریم بعد از اعلام نتایج و طی گذراندن مراحل قانونی این نیرو‌های تازه نفس به دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اضافه شوند و شاهد بهره وری بهتر مراکز بهداشتی، درمانی و آموزشی باشیم و این آزمون بتواند کسری نیرو‌های انسانی را تا حدودی، جبران نماید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها