معاون هماهنگ کننده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز:
معاون هماهنگ کننده سپاه استان البرز گفت:الان کشور در شرایط اقتصادی ویژه ای است و به دلیل تحریم های ظالمانه ای که دشمنان اعمال کردند،کرامت انسانی و خدمت به مردم باید سرلوحه همه مسئولان باشد.
کد خبر: ۹۳۲۳۳۴۶
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین رسولی در جلسه نظارت ستادی از سپاه ناحیه جوادالائمه(ع) محدشهراظهار داشت: وجود مقدس امام محمدتقی(ع) از شخصیت‌هایی است که نقش‌آفرین و تأثیرگذار بودند و در سن کودکی به امامت رسیدند.

وی افزود: با توجه به عنایت الهی و جایگاه امامت که همه معصومین(ع) برخوردارند از همان دوران امامت مباحثات علمی و پاسخ به شبهات و سؤالات مختلف علمی در دستور کار امام جواد(ع) قرار گرفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان البرز بیان کرد: در طول دوران امامت امام جواد(ع) با همه سختی‌هایی که در برابر دستگاه جبار خلفای عباسی متحمل شدند ولی پایداری و استقامت داشتند و با همان شرایط سخت و دشوار خدمات بزرگی به مکتب اهل‌بیت(ع) و دین اسلام کردند.

حجت الاسلام و المسلمین رسولی با اشاره به لزوم مقابله با شبهات دینی دشمن بیان کرد: در دوره و زمانی زندگی می‌کنیم که دشمنان اهل‌بیت(ع) با همه وجود به میدان آمدند تا مردم را نسبت به دین‌داری و مکتب اهل‌بیت(ع) بدبین کنند.

وی با تاکید بر این که خدمت به مردم باید سرلوحه همه مسیولان باشد، خاطر نشان کرد: انتظار داریم که مسئولان با مدیریت جهادی، موانع را مدیریت کنند و در همه سطوح  انسجام ایجاد کنند و از همه به عنوان ظرفیت هم افزا در پیشبرد امور استفاده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها