در راستای بررسی عملکرد پایگاههای مقاومت بسیج نظارت ستادی از پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی و گردشگری و مدیریت وبرنامه ریزی در سیستان و بلوچستان انجام شد.
کد خبر: ۹۳۲۳۳۹۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۴
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، در برنامه نظارت ستادی از پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی و گردشگری و مدیریت و برنامه ریزی، ضمن بررسی عملکرد پایگاه‌های بسیج، نشست‌های جداگانه‌ای با حضور مدیران کل و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی در این نشست‌های کاری و تخصصی برحمایت و تقویت پایگاه‌های بسیج توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: اهداف بسیج جدا از اهداف ادارات و سازمان‌ها نیست و این نهاد مقدس  و مردمی در کنار مدیران برای رسیدن به اهداف سازمانی تلاش خواهد کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) ادارات کل سیستان و بلوچستان با اشاره با اهمیت تامین هزینه‌های مورد نیاز پایگاه‌ها توسط مدیران دستگاه‌ها وپیگیری از طرف وزارتخانه‌های متبوع، افزود: بسیج ظرفیت مناسبی برای ایجاد تحول سلامت اداری در ادارات کل می‌باشد.

گفتنی است، در این دوره از نظارت‌ها و گفتگو با مدیران کل بخشی از نیاز‌های پایگاه‌ها ازجمله تامین فضای مناسب، اعتبارات مورد نیاز و پرونده‌های بسیجیان بررسی و برای رفع این موانع چاره اندیشی شد.
ارسال نظرات