خبرهای داغ:

پیام موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در پی شهادت جستگوگرنور حاجی قاسمی

شاهرود_موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در پیامی شهادت «محمود حاجی قاسمی» در جریان عملیات تفحص شهدا را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۲۳۴۱۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
پیام موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در پی شهادت جستگوگرنور حاجی قاسمیبه گزارش خبرنگار بسیج، موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در پیامی شهادت «محمود حاجی قاسمی» در جریان عملیات تفحص شهدا را تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
آسمونی شدن نه بال میخواد و نه پر. دلی میخواد به وسعت خود آسمون. مردان آسمونی بال پرواز نداشتن، تنها به ندای دلشون لبیک گفتند و پریدن...
شهادت هنر مردان خداست؛ کسانی که جان خود را در راه معبود خویش هدیه می‌کنند. شهدا نماد ایثارو فداکاری اند و نزد پروردگار متعال بالاترین درجات را داشته و روزی می‌خورند.
جامه فاخر شهادت، برازنده قامت پاک سیرتان فداکار و دلاورانی است که عاشقانه و عارفانه در راه اعتلای اسلام و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی به مجاهدت برخاسته اند تا عزت، اقتدار و سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورند.
خوشا به سعادت این شهید والامقام که در شب لیله‌الرغائب به درجه رفیع شهادت نائل آمده و به دیدار حق و همرزمان شهیدش شتافت.
قطع به یقین، زحمات، تلاش و ایثارگری‌های حاج محمود حاجی قاسمی به هیچ عنوان از اذهان پاک نشده و مردم شهید پرور و انقلابی ایران اسلامی خصوصاً مردم ولایتمدار استان سمنان و شهرستان شاهرود و منطقه بسطام قدردان فداکاری‌های این شهید عزیز خواهند بود.
موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود با تبریک و تسلیت شهادت این مدافع امنیت پایدار به محضر خانواده‌های معزز شهداء و همرزمان ایشان، به ویژه مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان شاهرود بویژه بخش بسطام، برای این شهید عزیز از درگاه خداوند متعال علودرجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و صبر و اجر جزیل برای خانواده معظم ایشان مسئلت دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها