مسئول بسیج دانشجویی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت:راهیان نور دانشجویی به مدت ۳ روز در استان در قالب یک دوره تئوری و یک دوره عملیاتی در جنوب کشور و یک دوره به صورت محتویات فضای مجازی برگزار شود.
کد خبر: ۹۳۲۳۴۳۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
ابوالفضل سرگزی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که طی 42 سال مسیر پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و امروز مسیر رشد و توسعه است.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: درست شناختن مسیر انقلاب اسلامی با همه سختی هایش باعث می‌شود ما با قدرت و توان بیشتری پیش برویم و این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

وی با اشاره به اردوهای راهیان نور که سرمایه معنوی انقلاب است که امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا حضوری اجرا نمی شود، خاطر نشان کرد: قرار بر این شد که راهیان نور در ۳ فاز و یک دوره تخصصی برگزار شود.

سرگزی ادامه داد: به این صورت که به مدت ۳ روز در استان یک دوره تئوری و یک دوره عملیاتی در جنوب کشور و یک دوره به صورت محتویات فضای مجازی برگزار شود.

این مسئول یاد آور شد: مجوز‌های لازم برای ارسال تقریباً ۲ یا ۳ دستگاه اتوبوس از کل استان و سهمیه هر دانشگاه تقریبا ۵ نفر اعلام شده بود، ولی به علت قرمز شدن وضعیت استان خوزستان راهیان نور تا اعلام بعدی لغو شد.

وی با اشاره به حوزه کاری ستاد علمهدی افزود: ستاد علمهدا در سه حوزه راهیان نور کنگره شهدا و اربعین تصمیم‌گیری می‌کند، قرار است این دوره بر مبنای مدیریت عقلانیت در جنگ حرف‌هایی زده بشود که اساتیدی از استان و تهران هماهنگ شده اند که طی یک مدار علمی که با موضوع آن‌که اصلا چرا راهیان نور برگزار شود یا آورده آن بر ما چه است و اینکه اگر برگزار نشود چه اتفاقی خواهد افتاد که این موضوعات به صورت علمی پیش خواهد رفت و مطرح خواهد شد، که ان شالله به یک موضوع اثر بخش برسیم.
ارسال نظرات