با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: همه ی ما می‌بایست انسانهای تاثیرگذار باشیم نه منفعل و باید برای دنیا و آخرتمان با جدیت تلاش کنیم چرا که فرصت ها و زمان با سرعت باورنکردنی در حال گذر هستند پس قبل از آنکه دیر شود انسانی مفید برای خود و اجتماع باشیم.
کد خبر: ۹۳۲۳۴۴۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، در این نشست که در مجتمع خدمات رفاهی بزرگ فجر اهواز انجام گرفت، تمامی مسئولین کانونهای استان و شورای سازمان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام والمسلمین رستگاری نماینده ولی فقیه در سپاه استان، سرهنگ حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان و دیگر مسئولین و شخصیت‌های انقلابی حضور داشتند.

دراین نشست حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان پس از تبریک ایام دهه مبارک فجر، ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها و روز مادر تاکید بر حق الناس داشتند و بعد از بیان مطالبی، گفتند: باید از فرصت ها و موقعیت هایی که جهت کمک به مردم و جامعه در اختیار همه ی ما است به نحو درست و احسن استفاده کرد.

همه ی ما می‌بایست انسانهای تاثیرگذار باشیم نه منفعل و باید برای دنیا و آخرتمان با جدیت تلاش کنیم چرا که فرصت ها و زمان با سرعت باورنکردنی در حال گذر هستند پس قبل از آنکه دیر شود انسانی مفید برای خود و اجتماع باشیم.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین رستگاری نماینده ولی فقیه در سپاه استان نیز به موضوع مسائل سیاسی جهان پرداختند وی گفت: بعد از جنگ جهانی دوم ابرقدرت ها خصوصاً سه کشور آمریکا ، انگلیس و فرانسه برای کسب منابع مالی و انرژی خود درصدد تصاحب و استعمار کشورهای دیگر برآمدند و جهت رسیدن به این هدف و خواسته می بایست فرهنگ غرب را بر جهان تحمیل و القا می کردنند.

در این تفکر یکی از موانع مهم آنها دین بود به همین خاطر در بین جوامع مختلف شروع به تخریب مذاهب، معنویت و اخلاق کردند تا جایی که عدم پیشرفت و آسایش جامعه و مردم را دین معرفی کردند این تبلیغات وتلقین چنان قوی بود که بیشتر نخبگان جهان آنرا پذیرفتند و این بود که دنیا در تاریکی مطلق، یعنی حذف اخلاقیات، خداشناسی و خداپرستی فرود رفت.

اینجا بود که به فضل و اراده خداوند خارج از تمام باورها وپیش بینی ها «انفجار نور »رخ داد و انقلاب اسلامی ظهور کرد و قدرتی نوظهور بنام ایران پدید آمد و با یاری خداوند و توسل به ائمه اطهار قدرت منطقه و جهان شدیم . هرچند تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم ولی از تلاش و مجاهدت دست بر نخواهیم داشت.

سپس جناب سرهنگ حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان ایام دهه مبارک فجر و ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها را تبریک گفتند و به نقش سردار سلیمانی در صلح و ثبات منطقه و مبارزه با تروریست توضیحاتی شرح دادند.

وی گفت: از جمله کارهای مهم بسیج مهندسین صنعت و معدن تلاش و خلاقیت برای اشتغالزایی، ایجاد امید واری و پشتکار برای تولیدکنندگان، عارضه یابی و کمک به تسهیل و رفع آنها، شناسایی فرصت ها و تنگناها و در آخر کار خروجی آن و بازدهی فعالیت‌های انجام شده بسیار مهم وهائز اهمیت است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حیدری مسئول قرارگاه فرهنگی مناطق نفت خیز جنوب بعد از تبریک ایام دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه(س) و روز مادربه نقش زن در جامعه پرداخت و نقش و تأثیر زنان و مادران ایرانی را در اجتماع بی بدیل و غیرقابل انکار دانست.

وی افزود: که این بی‌انصافی است که زنان برای امرار معاش بخواهند در کنار مردان سخت کار کنند گرچه زنان ما در سخت ترین شرایط خود را اثبات کردند زیرا نقش اصلی آنها تربیت نسل‌های آینده و روشنگری در جامعه است و حضور آنها در کارهای غیر مرتبط نقش آنها را در وظیفه بزرگ تعلیم و تربیت و روشنگری کمرنگ می کند و به این گفته امام (ره) که از دامن زن مرد به معراج می رسد اشاره کردند.

مهندس خانچی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان نیز ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر و ولادت حضرت فاطمه (س) به نقش شهدا در امنیت کشور و آسایش مردم و اجتماع اشاره کرد سپس اهداف و برنامه های ابلاغی و اجرایی سازمان را بیان کرد و بعد از آن مسئولین کانون ها گزارش عملکرد و مشکلات خود را ارائه نمودند.

سرگرد میرسالاری مسئول نیروی انسانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) نیزضمن گرامیداشت ایام، در خصوص قوانین و راهکارهای جذب نیروی انسانی متخصص و مهندسین مطالبی را بیان و به سوالات و ابهامات کانون ها پاسخ دادند و خاطر نشان کرد که موارد و مشکلاتی که در استان قابل حل هستند را در اسرع وقت رفع خواهد کرد و دیگر مشکلات را در سطح کلان جهت برطرف کردن انتقال خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات