مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری مطرح کرد:

انقلاب اسلامی پر از شگفتی ها است، یکی از این شگفتی ها بسیج است/اختصاص۲ میلیارد تومان به کمک های مومنانه

محمود ایلخان گفت: تاکنون مبلغی نزدیک به ۲ میلیارد تومان توسط سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری به کمک های مومنانه اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۹۳۲۳۴۶۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،مراسم آغاز پویش کمک های مومنانه به یاد شهدای مهندس دفاع مقدس و جبهه مقاومت، مصادف با روز ملی مهندس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در محل مسجد قدس فرودگاه مهرآباد توسط سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری و با حضور و سخنرانی مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران و محمود ایلخان مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری  برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری در این مراسم اظهار داشت: انقلاب اسلامی پر از شگفتی ها است. یکی از این شگفتی ها بسیج است.

ایلخان با بیان این که بسیجیان در تمامی عرصه ها شگفتی آفریدند؛ اظهار داشت:اندیشه ی بسیجی باعث ایجاد شگفتی و بهت زدگی دشمنان شده است.

وی با بیان این که شکست دشمنان مرهون فرامین رهبری و حمایت های مردم است گفت: وقتی از بسیج صحبت می کنیم منظور مردم است و مردم همیشه در صحنه هستند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری با اشاره به کمک های مردمی در همه زمینه ها از جمله زمینه بهداشت اذعان داشت: تاکنون مبلغی نزدیک به ۲ میلیارد تومان توسط سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری به کمک های مومنانه اختصاص داده شده است.

وی با بیان این که ناکامی دشمنان مرهون فرامین رهبری و حمایت های مردم است؛ در ادامه افزود:در بسیج مهندسین عمران و معماری دو محور اصلی گروه های تخصصی و فعالیت های جهادی گروه های عمرانی روستا ها وجود دارد.

ایلخان در پایان با اشاره به تحریم های ۴۲ ساله بی رحمانه علیه ملت ایران افزود: امروز صنعت هوانوردی با کمک و همت بسیجیان در این حوزه توانسته است که روی پای خود بایستد.

 

لازم به ذکر است؛این پویش با شعار هر مهندس یک خانواده از تاریخ ۵ تا ۲۰ اسفند در سطح کشور برگزار می شود.

تا کنون ۳۵۰۰۰ بسته معیشتی توسط سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری جمع آوری شده است.

جمع آوری بسته های معیشتی در این پویش تا روز بیستم اسفند ادامه دارد.

توزیع این بسته ها به عنوان کمک های مومنانه و عیدانه بین خانواده های نیازمند از روز ۲۱ بهمن تا روز های پایانی سال صورت می گیرد.

ارسال نظرات