خبرهای داغ:
پیام تسلیت

پیام تسلیت سردار آبروشن در پی شهادت مصطفی سلطانی

فرمانده لشکر عملیاتی۳ حمزه(ع) در پی شهادت جانباز سرافراز مصطفی سلطانی پیام تسلیت فرستاد.
کد خبر: ۹۳۲۳۵۱۷
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، فرمانده لشکر عملیاتی۳  سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله آبروشن حمزه(ع) در پی شهادت جانباز سرافراز مصطفی سلطانی پیام تسلیت فرستاد.

پیام فوق به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا(آیه ۲۳ سوره احزاب)

سلام خدا بر آن راست قامتان که بر ماذنه ی ایمان، صدای رشادت و شجاعت سر می دهند همان هایی که با شهامت خود حماسه ای ماندگار آفریدند.

خبر شهادت مجاهد، جانباز و رزمنده دفاع مقدس مرحوم حاج مصطفی سلطانی موجب تأثر و تالم فراوان گردید.

بی شک یاد و خاطره شهیدان، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس و حافظان امنیت پایدار و فداکاری ها و شجاعت های آنان از ذهن مردم شهیدپرور و انقلابی استان آذربایجان غربی هیچگاه فراموش نخواهد شد.

مجاهد خستگی ناپذیر شهید مصطفی سلطانی از همان اولین روزهای انقلاب، عمر پربرکت خود را صرف رشادت و دلاورمردی در عرصه جهاد و مبارزه با عوامل استکبار جهانی و گروهک‌های معاند نمود و با قرار گرفتن در کنار شهیدان باکری و امینی برگ زرینی در دفتر زندگانی خود ثبت کرده و بعداز سال ها تحمل رنج و مشقت جانبازی به یاران شهیدش پیوست.

اینجانب شهادت ایشان را به پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و خانواده محترم این عزیز تسلیت عرض کرده و از خداوند منان علو درجات و رحمت واسعه الهی برای ایشان و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت می نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار یدالله آبروشن

فرمانده لشکر عملیاتی۳ حمزه(ع)

انتهای پیام

ارسال نظرات