مهندسان بسیجی قشم تجلیل شدند

همزمان با پنجم اسفند به عنوان "روز مهندس"، از مقام مهندسان بسیجی شهرستان قشم تجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۲۳۶۷۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قشم ،مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه ناحیه قشم در مراسم تجلیل از مهندسان بسیجی این شهرستان که با حضور حجت‌الاسلام عباس حیدری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، گفت: مهندسان بسیجی در توسعه فناوری و ایجاد توانمندی‌های عرصه صنعت و عمران کشور نقش بسزایی دارند.
سروان پاسدار سعید حاجبی اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار برای فرزندان ایران عزیز، از طریق فرصت‌های مهمی که در حوزه‌های صنعتی ایجاد شده است یکی از بهترین ثمرات اقدامات مهندسان بسیجی در کشور می‌باشد.


وی ادامه داد: پنجم اسفند فرصت مناسبی است تا نام، مقام و جایگاه افرادی که با عنایت خالق زیبایی‌ها، آثار تمدن را با هنر معماری در بناهای خیره کننده سنتی و نوآوری در دنیای مدرن پیش روی مردم قرار داده‌اند تجلیل شود.


به گفته وی، در حقیقت این قشر خردمحور ایران عزیزمان با تاریخ مهندسی بیش از پنج هزار ساله خود، توانسته‌اند آثار ارزشمند سنتی را پاس داشته و همواره در جرگه پیشتازان عرصه علم و نوآوری جای گرفته و با دانایی، توانایی و صلاحیت، شایستگی خود را به دوستداران هنر ارایه کنند.


مسوول ستاد تخصصی بسبیج اقشار سپاه ناحیه قشم تصریح کرد: به گواه تاریخ، مهندسان ایرانی در دنیا سرآمد و زبانزد‌ و منشأ خدمات شایسته و ماندگار بوده و هستند.

 در این مراسم، از مهندس امین‌الله رونما به نمایندگی از کانون بسیج مهندسان صنعت، معدن و تجارت، از مهندس مالک یزدان پناه و مهندس اکبر محمود زاده به نمایندگی از کانون‌ بسیح مهندسان کشاورزی و‌ منابع طبیعی و از مهندس حسن عبایی به نمایندگی از کانون بسیج عمران و‌ معماری تجلیل شد.

 

ارسال نظرات