کمپ نگهداری معتادان نیازمند ردیف بودجه و حمایت شورای مواد مخدر است

فرمانده سپاه لرستان گفت:کمپ ماده ۱۶ جهت نگهداری معتادان حتما نیازمند ردیف بودجه و حمایت شورای مواد مخدر است
کد خبر: ۹۳۲۳۷۱۶
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در مراسم بهره برداری از ۱۸۵ پروژه محرومیت زدایی لرستان اظهار داشت: امروز۱۸۵ پروژه محرومیت زدایی سپاه استان لرستان به صورت همزمان بهره برداری شد.

وی افزود: با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در بحث آسیب های اجتماعی، سپاه پاسداران استان نیز در راستای صیانت از معتادان ورود کرده است که خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده پس از دو سال امروز کمپ ماده۱۶با مجموعه کاملی از مراحل درمانی، مهارت، اشتغالزایی و صیانت به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه لرستان عنوان کرد: در این کمپ جز عرصه، هشت میلیارد تومان بودجه هزینه شده که ۶۰ درصد توسط بسیج و ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور تامین و ۵۰ درصد دیگر خدمات دستگاه های خدمات رسان بوده است، همچنین به جز عرصه، سپاه نیز دو میلیارد تومان هزینه کرده است.

وی با اشاره به اینکه کمپ ماده ۱۶ جهت نگهداری معتادان حتما نیازمند ردیف بودجه و حمایت شورای مواد مخدر است، بیان کرد: مرکز درمانی، کار، صیانت، اشتغال و کرامت معتادان متجاهر تحت نظارت بهزیستی و علوم‌پزشکی با کادری متخصص اداره می شود و مجموعه کاملی از روان شناس و پزشک با ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده ارائه خدمات است.

سردار کشکولی تصریح کرد: امیرالمومنین علی(ع) مظهر عزم، قدرت، حکمت و صفات خدا بودند و مهمترین سیره ایشان اجرای عدالت و رسیدگی به محرومان و فقرا است و امروز نیز معتادان قشر محروم و مستضعف هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات