خبرهای داغ:
امام جمعه الوند؛

ضرورت تقویت سواد رسانه ای مردم

امام جمعه الوندخواستار توجه بیشتر به مطالبات فرهنگی و ارتقای سواد رسانه‌ای بین آحاد مردم جامعه با توجه به هجمه نرم دشمنان شد و گفت: تقویت سواد رسانه‌ای ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
کد خبر: ۹۳۲۳۷۴۲
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام مسعود مهدوی در مجمع بسیجیان در شهرستان البرز که با موضوع سواد رسانه‌ای و کاهش طلاق در محل سپاه تشکیل شد، با تاکید بر اینکه تقویت سواد رسانه‌ای ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است، بیان کرد: این موضوع مهم مطالبه ما از فعالان فرهنگی شهرستان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه فراگیری سواد رسانه مختص به گروه خاصی نیست و حتی برای زنان خانه‌دار نیز مانند متخصصان حوزه‌های مختلف، طلاب و دانشجویان و… ضروری است، تاکید کرد: همه باید پای کار باشند تا با شناخت هجمه دشمنان بتوانیم آنها را خنثی کنیم.

شناخت نقشه‌های مهندسی شده دشمنان

امام جمعه الوند با اشاره به نقشه‌های مهندسی شده فرهنگی دشمنان علیه ایران اسلامی در چهار دهه اخیر، با استفاده از ابزارهای مختلف، گفت: باید هوشیار بود و دانست که فضای مجازی می‌تواند زمین بازی دشمنان باشد.

مهدوی با بیان اینکه ناخواسته عموم مردم برای تأمین نیازهای خود مجبور به استفاده از فضای مجازی هستند لذا بدون آگاهی نباید در این فضا وارد شد، تاکید کرد: ارتقای آگاهی‌ها در حوزه سواد رسانه‌ای رسالت بزرگ فعالان فرهنگی است.

وی با بیان اینکه فضای مجازی یک فرصت خوب در راستای برنامه‌ها و فعالیت کانون‌های فرهنگی و تربیتی است که باید از آن بهره برد، گفت: باید از این فضا برای خنثی کردن هجمه‌های دشمنان سود جست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها