رییس پلیس راهور مازندران :
ساری-رییس پلیس راهور مازندران گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، با توجه به تعطیلات روز پنج شنبه و پیش بینی ترافیک از ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی جلوگیری می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۳۷۴۹
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
به گزراش خبرگزاری بسیج از مازندران، رییس پلیس راهور مازندران گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، با توجه به تعطیلات روز پنج شنبه و پیش بینی ترافیک در مبادی ورودی استان از جمله جاده‌های هراز، سوادکوه، کندوان و ورود مسافر از گلستان وگیلان از ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی جلوگیری می‌شود.

سرهنگ بیگلری افزود: آمد وشد خودرو‌های پلاک بومی به ۸ شهرستان نارنجی استان شامل ساری، جویبار، بابل، بابلسر، آمل، نور، چالوس و رامسر منوط به دریافت مجوز از پلیس راهور استان است.

وی گفت: نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی در ۵۷ نقطه از سطح شهر مستقر و نسبت به اجرای محدودیت‌های کرونایی اقدام می‌کنند.

سرهنگ بیگلری افزود: محدودیت تردد شبانه خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد همچنان در شهر‌های گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی ادامه دارد.
 
رییس پلیس راهور مازندران گفت: تردد غیر مجاز در جاده‌های مازندران در شهر‌های قرمز (در صورت وجود شهر قرمز) تا یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی نیز تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضع راه‌های استان است./صداوسیما
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها