جانشین فرمانده سپاه میانه:

تاکنون بیش از 28هزار بسته معیشتی توسط سپاه میانه توزیع شده است

تبریز- جانشین فرمانده سپاه میانه ضمن قدردانی از خیرین این شهرستان، گفت: از ابتدای کرونا تا کنون بیش از 28000 بسته معیشتی توسط سپاه میانه توزیع شده است.
کد خبر: ۹۳۲۳۷۶۷
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یوسف روحی در آیین توزیع بسته های معیشتی مرحله سوم از مقطع پنجم کمک مومنانه با اعلام اینکه تهیه و توزیع بسته های معیشتی تا ریشه کنی کامل بیماری کرونا ادامه خواهد یافت، از توزیع بسته های معیشتی در طی ماه های شعبان و رمضان خبر داد.

وی افزود: مردم میانه همواره گوش به فرمان و پشتیبان ولایتند و از ابتدای شروع طرح کمک مومنانه، به فرمان رهبر فرزانه خود لبیک گفته و در سطح استان در اجرای این طرح در رتبه نخست قرار دارند.

 روحی طرح شهید سلیمانی را موفق ترین طرح در پیشگیری از شیوع کرونا و عوارض آن معرفی کرد و اظهار داشت: این طرح در قالب کمیته های متنوع و با مشارکت ادارات مختلف به صورت گسترده در سطح شهرستان در حال فعالیت است و تهیه و توزیع بسته های معیشتی در قالب کمیته حمایتی این طرح، یکی از کارکردهای موثر آن بشمار می رود.

 وی با تقدیر از زحمات بسیجیان، خیرین و ادارات همکار، اجرای موفق این طرح بزرگ را نشانی از تلاش شبانه روزی و جریان روحیه جهادی در بین مجریان آن دانست و تصریح کرد: کار جهادی بسیجیان و مسئولین با پشتیبانی های خیرین، بسیاری از مشکلات ناشی از بیماری کرونا را مرتفع ساخته است.

   آیین توزیع 100 بسته معیشتی تهیه شده توسط بسیج اصناف و اتاق بازرگانی با حضور بازاریان و جمعی از مسئولین در مسجد بازار شهرستان میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار