ساری-دو شهید خوشنام در آستانه رحلت شهادت گونه حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) در محدوده پارک شهرداری رامسر (جنب مصلای جواد الائمه و بلوار معلم) تشییع خودرویی و تدفین می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۲۳۷۷۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
دو شهید خوشنام مهمان رامسر‌های می‌شوند
 
به گزارش خبرگزرای بسیج از مازندران، سرهنگ خمسیه فرمانده سپاه رامسر پیش از ظهر امروز  در جلسه ستاد استقبال از شهدای گمنام که در فرمانداری شهرستان برگزار شد، گفت: جهت ورود و تشییع شهدای گمنام پروسه یک ساله طی شده و اتفاقات اخیر در فضای مجازی را به فال نیک می‌گیریم.

فرمانده سپاه رامسر افزود:تدفین شهدای گمنام مجزا از دیگر شهدا است و تشییع در استان مازندران از نکات ویژه و بعنوان سمبل دفاع مقدس در مکان‌های مقدس است که می‌بایست قانون  هم رعایت شود.
 
دو شهید خوشنام مهمان رامسر‌های می‌شوند
خمسیه ادامه داد: مکان‌های پیشنهادی به بنیاد حفظ آثار ارسال شد و در جانمایی مکان تشییع شهدای گمنام یک سری افراد در شهرستان رامسر شتابزده عمل کردند و نظرات موافق و مخالف را جهت افکار عمومی و مسائل قانونی به استان ارجاع دادیم.

فرمانده سپاه رامسر با تصریح بر اینکه برخی مقام و جایگاه شهدا را درک نکردند، خاطرنشان کرد: در این مسیر ریزش‌های فکری و اعتقادی داشتیم و برخی در زمین دشمن بازی کردند.
 
دو شهید خوشنام مهمان رامسر‌های می‌شوند
به گفته خمسیه  هر تصمیمی در نظام جمهوری اسلامی بر روی عقلانیت است که موجب عزت اسلام  می‌شود.

فرمانده سپاه رامسر در ادامه با اشاره به اینکه  اسلام ۱۴۰۰ سال پیش پایه گذار ارزش‌های اسلامی بود و شهدای گمنام برای هویت بخشی در مناطق مختلف تشییع می‌شوند، اضافه کرد: مراسم شب وداع در مرکز استان انجام می‌شود و بعد از آن دو شهید به رامسر انتقال داده می‌شوند.
 
دو شهید خوشنام مهمان رامسر‌های می‌شوند
به گفته خمسیه، یکشنبه ۱۰ اسفند حرکت کاروان شهدا از یادمان هفت تیر به سمت شهرستان و جنب مصلی در پارک شهرداری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها