خبرهای داغ:
معاون فرهنگی قرارگاه امام حسین(ع)

همه امور جامعه تحت تاثیر امور فرهنگی است

سردار عبدالله پور گفت: امور فرهنگی در یگان رزم با توجه به تعدد ماموریت ها موضوعی مهم است که توسط این یگان بخوبی انجام شده است.
کد خبر: ۹۳۲۳۷۸۰
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در چهارمین روز از بزرگداشت شهدای عملیات خیبر و یادبود سردار شهید رضا حسن پور، سردار عبدالله پور ‌در دیدار با فرمانده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: بارها تاکید ما این بوده موضوع فرهنگی در یگان رزم با توجه به تعدد ماموریتها خیلی مهم است که توسط این یگان بخوبی انجام شده است.

وی گفت: پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه یگان های رزم در ماموریت های متعدد عملکرد مطلوب و قابل قبول داشته اند و البته این توفیقات به سبب اخلاص و ولایت پذیری این عزیزان است و اعتقاد ما این است مسئله فرهنگی سرآمد تمام مسایل و موضوعات است.

سردار عبدالله پور در ادامه اظهار کرد: در احیای فرهنگ دفاع مقدس باید با حضور فرماندهان قدیم و جدید و بیان خاطرات این عزیزان، آثار و ارزش های دفاع مقدس احیا و فرهنگ سازی شود.

در ادامه این دیدار سرهنگ مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: در حوزه فرهنگی مسئله خانواده دغدغه اصلی و اولویت یگان است که با حضور معاونت فرهنگی این دغدغه تا حد بالایی حل شده است‌.

وی گفت: اعتقاد ما این است که در موضوعات گوناگون فرهنگی زبان نافذ و عمل مطلوب تاثیر بسزایی خواهد داشت لذا تمام تلاش ما این است که به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، مباحث فرهنگی و معنوی در حد عالی انجام شود.

سرهنگ افروزی در ادامه افزود: در حوزه دفتر نشر آثار دفاع مقدس و جمع آوری آثار و خاطرات فرماندهان، با همکاری روابط عمومی تیپ، اقدامات قابل قبولی انجام شده است.

در پایان این دیدار توافق نامه فرهنگی با هدف اجرای اقدامات فرهنگی به امضای دو طرف رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار