خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان همدان خبر داد

تعمیر منازل مسکونی ۱۶۵۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد همدان

همدان-مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: منازل مسکونی ۱۶۵۰ خانواده نیازمند استان با پرداخت ۸ میلیارد تومان کمک بلاعوض و وام قرض‌الحسنه تعمیر شد.
کد خبر: ۹۳۲۳۸۲۷
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
تعمیر منازل مسکونی ۱۶۵۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، پیمان ترکمانه در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از مهم‌ترین و گران‌ترین خدمات این نهاد، تأمین مسکن مناسب و مقاوم برای خانواده‌های عزیز تحت حمایت است.

وی گفت: امسال منازل مسکونی یک هزار و ۶۵۰ نیازمند استان با پرداخت ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه تعمیر شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان بابیان اینکه گفتمان غالب کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به خانواده‌های عزیز تحت حمایت، توانمندسازی آنان و ایجاد درآمد باثبات برای جامعه هدف این نهاد است، افزود: تأمین مسکن مناسب و مقاوم برای خانواده‌های تحت حمایت، در کنار ارائه خدمات معیشتی، فرهنگی و اشتغال، از ارکان مهم توانمندسازی بوده و مددجویان در همین قالب از خدمات ساخت، تعمیر، تکمیل و خرید مسکن بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه طرح بهسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی یکی از مهم‌ترین طرح‌های این نهاد است، گفت: این طرح باهدف تأمین مسکن مناسب، مقاوم و بادوام روستایی برای مددجویان شکل‌گرفته و با نوسازی سالانه خانه‌های روستایی با کمک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، باعث ارتقای کیفی سکونت و ترویج الگو‌های بومی مسکن روستایی شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار