نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

ایجاد اشتغال برای خودکفایی نیازمندان در جامعه ضرورت دارد

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: ایجاد اشتغال برای خودکفایی نیازمندان در جامعه ضرورت دارد.
کد خبر: ۹۳۲۳۸۵۰
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در آیین خودکفایی پنج هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، بر لزوم ایجاد اشتغال برای خودکفایی نیازمندان در جامعه تأکید کرد و گفت: خودکفایی مددجویان آبرومند کاری اساسی و ریشه ای برای بی نیاز کردن آنها است. 

وی با بیان اینکه انسان، امانت‌دار اموال الهی بر روی زمین است، گفت: از نگاه قرآن انسان مالک حقیقی چیزی نیست، بلکه نماینده مالک حقیقی است و باید با فرمان الهی در مال خود تصّرف داشته باشد.  

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: اموال از آن خداست و آنها را نزد آفریدگان خود به امانت گذاشته از این رو باید این امانت های الهی در راه خدا انفاق شود.  

امام جمعه تبریز با اشاره به پنج خصوصیت خاص مومنان راستین ادامه داد: بیم ناکی از عظمت خداوند به هنگام یاد او، ارتقا سطح ایمان، توکل برخدا، اقامه نماز و انفاق آنچه روزی شده است ازخصوصیت های مومنان است.  

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای اشتغال زایی، اثرگذار بوده، گفت: طرح خودکفایی مددجویان بسیار مهم است که باید برای حمایت از نیازمندان تقویت شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار