اعزام همه مشمولان اعزامی یکم اسفند در شهرستان دنا و محدوده آن، یک دوره تمدید می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۳۸۸۲
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, فرمانده انتظامی استان گفت: اعزام همه مشمولان اعزامی یکم اسفند شهرستان دنا و محدوده آن که در اثر زلزله دچار آسیب شدند، یک دوره تمدید می‌شود.

سردار کیقباد مصطفایی در خصوص تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمولان زلزله زده شهرستان دنا، افزود: مشمولان شهرستان دنا که می‌بایست در تاریخ یکم اسفند ماه به خدمت اعزام شوند به دلیل نیاز به حضور و همراهی با خانواده ها، امکان اعزام به خدمت برایشان فراهم نشد، به دلیل شرایط اضطراری که پیش آمد با مساعدت هیئت رئیسه محترم نیروی انتظامی مقرر شد که این دسته از عزیزان که موفق به اعزام نشدند به آن‌ها یک مهلت دو ماهه داده شود و اعزام آن‌ها به تعویق بیفتد.

وی افزود: بر همین اساس مشمولانی که مربوط به حوزه شهرستان دنا هستند و موفق به اعزام به خدمت سربازی نشدند با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ می‌توانند فرم توجیه مبنی بر غیبت شان را که چرا اعزام نشدند را تکمیل کنند تا از این امتیاز استفاده لازم را ببرند.
سردار مصطفایی گفت: پلیس به عنوان خادم و خدمتگزار مردم تا آخرین لحظه‌ای که نیاز به حضور باشد در خدمت مردم است و ما پیش بینی‌های لازم را در ابعاد امنیتی، انتظامی و ترافیکی به عمل آوردیم و مردم در این زمینه کاملاً خیالشان راحت باشد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات