در جشن بزرگ روز پدر ، پدران سالخورده ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک هدایای خود را از دستان پر مهر مسئولین این مجموعه خیریه دریافت کردند .
کد خبر: ۹۳۲۳۹۷۱
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ; در روز میلاد با سعادت مولی الموحدین علی (ع) و گرامیداشت روز پدر ، جشن بزرگ روز پدر در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد .

در این روز باشکوه ، هنرمندانی از شبکه رادیویی پیام ، رادیو نما و پیام آوا با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع ، لبخند شادی را بر چهره پدران سالخورده کهریزکی نشاندند . حضور هنرمندان نام آشنای کشور همچون استاد فروتن ، قاسم افشار و جعفر نصیری بر رونق هرچه بیشتر این برنامه افزود .

تجلیل از مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک به عنوان پدر معنوی کهریزک ، از دیگر بخش های مراسم روز پدر در این مرکز خیریه بود .

در بخشی از این مراسم ، مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با تبریک میلاد مطهر امام اول شیعیان علی (ع) به همه پدران ارجمند کشور ، دلی خوش و عاقبت بخیری را برای همه آنان آرزومند شد .

محمد رضا صوفی نژاد خدمت به پدران سالخورده ای که روزگاری نان آوران خانه خود بوده اند و امروز به دلیل کهولت و بیماری پناهگاهشان کهریزک است را توفیقی الهی برای یکایک خادمین این مجموعه خیریه دانست و گفت :

خداوند متعال را از صمیم دل و جان شاکریم که از میان تمامی مشاغل ، توفیق خدمت به مددجویان کهریزک را نصیب ما کرد تا در این راه صاحب عزت و آبرومندی برای خود و خانواده هایمان شویم .

وی تصریح کرد : هیچ انسانی به درجه ای از شرافت ، معرفت و خداباوری نمی رسد مگر آنکه در خانواده‌ای رشد و تربیت یافته باشد که پدر و مادر صالحی در خانه مسئولیت این پرورش را عهده دار بوده باشند .

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک این همه احساس و عاطفه و اشتیاق خدمت در کهریزک را نشان عنایت خاص خداوند به این مجموعه دانست و تأکید کرد :خداوند متعال در طول تمامی این سالها ، قدم های استوار انسان های پاک سرشت و نوعدوست را روانه کهریزک کهریزک کرده است تا نان آوران این خانه بزرگ باشند و اطمینان خاطر داریم از این پس نیز لطف و عنایت حضرت حق شامل حال خانه امن نیازمندترین اقشار جامعه خواهد شد .

ارسال نظرات