فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان غربی گفت: تحریف آموزهای انقلاب یک خطر جدی است و باید در مواجهه با آن هوشیار بود.
کد خبر: ۹۳۲۴۰۳۸
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، امروز جلسه شورای فرهنگی دانشگاه فرهنگیان استان با  فرمانده بسیج دانشجویی آذربایجان غربی سید محمود صفری، صدیقی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور، اردشیر سید سیاح رئیس دانشگاه پردیس شهید رجایی ارومیه، حجت الاسلام عباسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان استان و جمعی از اعضای شورای حوزه های بسیج دانشجویی خواهران و برادران دانشگاه فرهنگیان استان در سالن جلسات دانشگاه پردیس شهید رجایی ارومیه برگزار شد.

در ابتدای مراسم سید محمود صفری فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان غربی گفت: امروز یک خطر بزرگی که ما با آن مواجه هستیم، خطر تحریف و تعریف نادرست از آموزه‌های انقلاب اسلامی از جمله بسیج است.

وی تصریح کرد: بسیج به عنوان یک نیروی مردمی و الهی، بزرگترین سرمایه‌ نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی است.

این مسئول افزود: ما در بسیج هیچ‌گاه دنبال یار و یارگیری سیاسی نیستیم، بسیج در هیچ جناح بندی سیاسی نمی‌گنجد؛ بسیج از دل مردم جوشیده‌ است و با نیّتی خدایی سربرآورده است.

وی با اشاره به مردمی بودن بودن بسیج، خاطرنشان کرد: بسیج نیروی مردمی است نه حاکمیتی، بسیج از ابتدا یار و یاور دل‌های مردم مستضعف و کوخ نشین بوده است و تنها با نگاه کردن به نوک قله ظهور تمدن سازی، زمینه سازی ظهور را پایه‌ریزی می‌کند.

صفری در ادامه گفت: بسیج با تمام ارکان و دستگاه‌های اجرایی، با نهایت قوت همکاری می‌کند، لذا هرجا از اصول عدول شود بسیج فریاد آرمان‌خواهی و عدالت‌طلبی را موظف است سر بزند.

صفری با بیان اینکه رویکرد بسیج دانشجویی عامل به فرمان مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: امروز رویکرد بسیج دانشجویی، عامل به فرمان حکیمانه مقام عظمای ولایت است که فرمودند:جذب حداکثری و دفع حداقلی.

وی سکولار شدن دانشگاه‌ها را خطر جدی خطاب کرد و گفت: دانشگاه متولی تربیت دانشجو است فلذا از جانب بعضی متولیان امر خوف این می‌رود که دانشگاه‌ها به سمت سکولار شدن حرکت کنند .

 

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی اظهار داشت: یکی از جفاهای تاریخی که در طول ۴۲ سال انقلاب اسلامی شده است این است که؛ قاطبه‌ی روسای دانشگاه‌ها، دانشگاه را صرفا فقط محل تحصیل می‌دانند.

وی گفت: هر زمان دوبال تعهد و تخصص کنار هم قرارگرفتند، آن دانشگاه را می‌توان یک دانشگاه در طراز انقلاب اسلامی نامید وگرنه آن دانشگاهی که صرفا محل علم آموزی باشد، یک دانشگاهی با تفکرات غربی بیش نیست.

انتهای پیام

ارسال نظرات