خبرهای داغ:
مجمع عالی بسیجیان خراسان شمالی با حضور نماینده ولی فقیه در محل تالار لاله سپاه شهرستان بجنورد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۴۰۸۰
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام رضا نوری، رئیس مجمع عالی بسیجیان خراسان شمالی و نماینده ولی فقیه در استان در مجمع عالی بسیجیان اظهار داشت: امام علی (ع) در تقوا، زهد، عبادت، عدالت خاص بوده که امروز جامعه به این ویژگی ها نیاز دارد.

وی ادامه داد: عدالت در هزینه کردن بیت المال، عدالت در انتخاب افراد در مناصب، اجرای قوانین به صورت مساوی برای همه افراد، از جمله ویژگی هایی است که امام علی (ع) در تمامی حوزه ها آن را مدنظر قرار می دادند.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه شاید بسیاری از کشورها امن خوانده شوند، گفت: این در حالی است که زمانی اعلام می شود کشور ایران امن است، با سایر کشورها قابل قیاس نیست، زیرا یک دنیا در تلاش هستند که ایران را نا امن کنند و ایستادن در برابر این قدرت ها یک ارزش تلقی می شود.

وی گفت: تمام قدرت های دنیا برای ناامن کردن کشور ایران، هزینه های زیادی کردند، تروریست تربیت کردند، به روش های مستقیم و غیرمستقیم تلاش کردند، اما نتوانستند کشور را ناامن کنند.

وی بیان داشت: متاسفانه مشکلات اقتصادی ایجاد شده اما دستاوردهای زیادی بعد از انقلاب اسلامی ایران وجود دارد که از برکات نظام است و غیرقابل قیاس با گذشته است.

حجت الاسلام نوری بیان داشت: اکنون در مدیریت ها و مسئولیت ها چه میزان در سیاست ها، حرف زدن ها، شفافیت وجود دارد و از امام علی (ع) الگوگیری شده است در انتخاب جایگاه ها توانمندی را در صدر قرار داده ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین به زهد امام علی (ع) اشاره کرد و گفت: امیرالمومنین فرمود، هیهات که هوای نفس بر من غلبه پیدا کند و گرسنگی فرمان من را به دست بگیرد، شاید در جاهایی شکم‌هایی گرسنه باشند.

وی ادامه داد: امروز چه میزان سعی بر این است که سفره هایمان همچون سفره فقرا باشد، چقدر سعی شده است که سفره ها را از مخلفات و تجمع گرایی دورکنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها