برگزاری جلسه شورای مرکزی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خوزستان

اعضای شورای مرکزی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خوزستان در نشستی صمیمانه به تبادل نظر پیرامون مباحث مختلف پرداختند.
کد خبر: ۹۳۲۴۱۹۷
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خوزستان، اعضای شورای مرکزی سازمان با مسئولین سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استانتشکیل جلسه دادند. در این نشست صمیمانه که به منظور هم افزایی در راستای نیل به اهداف سازمان برگزار گردید، اعضای شورای مرکزی و مسئولین سازمان به بیان نکات و دیدگاه های خود در حوزه های تخصصی پرداختند.
مهندس پوربهرامی مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خوزستان در این نشست گزارشی از اقدامات سازمان در شش ماهه دوم سال ارائه داد. وی در ادامه با اشاره به برگزاری رزمایش کمکهای مومنانه در روز مهندس و اقدامات انجام شده به منظور هرچه بهتر و باشکوه تر برگزار شدن آن، حمایت از کارگران ساختمانی را هدف اصلی این رزمایش بیان، و از اعضای شورای مرکزی به منظور شرکت در این برنامه دعوت نمودند.
همچنین به گزارش روابط عمومی سازمان، در این نشست مسئول واحد خواهران سازمان بسیج مهندسین گزارشی از اقدامات واحد خواهران ارائه دادند. در انتهای این نشست، اعضای شورای مرکزی سازمان گزارشاتی را در حوزه تخصصی خویش ارائه و سایر اعضا را در جریان فعالیتهای مجموعه های تحت نظارت خود قرار دادند.

ارسال نظرات