به مناسبت روز مهندس و میلاد مولود کعبه صورت گرفت

برگزاری جشن و تقدیر از کارگران با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان کارون

به مناسبت روز مهندس و میلاد مولود کعبه، مراسم اهداء هدیه به کارگران در روستای جنگیه و جشن میلاد امیرالمومنین (ع) با حضور مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن، فرماندار و امام جمعه شهر کارون برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۴۲۱۱
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، به مناسبت روز مهندس و میلاد مولود کعبه، مراسم اهداء هدیه به کارگران کارخانه آجر سازی جیل در روستای جنگیه و جشن میلاد امیرالمومنین (ع) با حضور مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن، فرماندار و امام جمعه شهر کارون برگزار شد.

کارخانه آجر سازی جیل در روستای جنگیه در حومه اهواز با بیش از ۵۰ سال قدمت و ۱۸۰ نفر نیرو بعد از سالها رکود مجدداً شروع به فعالیت کرد به همین منظور سازمان بسیج مهندسین با برگزاری جشن به مناسبت روز میلاد امیرالمومنین در این کارخانه از مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن ضمن تبریک میلاد مولای متقیان و روز پدر یاد سردار مجاهد سید حمید تقوی فر شهید مدافع حرم که از اهالی همین منطقه بود را گرامی داشت.

مهندس خانچی گفت: سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن با تمام تخصص و ظرفیت هایی که دارد به این کارخانه کمک خواهد کرد.

وی گفت: این کارخانه با ایجاد۱۸۰ شغل مستقیم کمک شایانی به معیشت مردم منطقه کرده و باعث ایجاد انگیزه و نشاط به خصوص امنیت و جرم زدایی شده که این امر بسیار حائز اهمیت است و نباید از دید مسئولان پنهان بماند.

در ادامه خانم دکتر خنفری فرماندار و حجت الاسلام والمسلمین خضیراوی امام جمعه کارون ضمن تبریک ایام از همکاری و تلاش‌های مهندس خانچی و سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه حضرت ولیعصر(عج) برای کمک به این منطقه محروم تشکر کرد و حمایت دولت را در خصوص فقر زدایی وخدمات رسانی به این مردم شریف خواستار شد.

در پایان به ۲۰۰ نفر از کارگران کارخانه هدیه هایی احدا شد،همچنین به کارگرانی که تازه ازدواج کرده بودند یک سفر زیارتی به آستان مقدس علی بن موسی بن الرضا(ع) هدیه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار