فرمانده سپاه رامسر:

شهدا برای دفاع از کشور شرط نگذاشتند، اما برخی مسئولان برای شهدا پیش شرط تعیین می‌کنند

ساری- فرمانده سپاه رامسر گفت:برخی مسئولان در برابر تدفین شهدا شرط گذاشتند، اما این را بدانند شهدا برای رفتن به جبهه‌های جنوب و شمال غرب شرط نگذاشتند لذا امنیت پایدار امروز را مرهون مجاهدت شهدا هستیم.
کد خبر: ۹۳۲۴۳۲۲
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه رامسر  در مراسم استقبال از دو شهید گمنام در شهرستان با بیان اینکه امروز شهرمان با وجود شهدای سر افزار منور شد، گفت: نیاز اصلی جامعه امروزی انقلابی بودن و انقلابی ماندن است.

خمسیه با بیان اینکه مردم ما در این سال‌ها با حضور در تمامی صحنه‌ها و پاسداشت مقام شهدا آن را به اثبات رساندند، افزود: مسئولان انقلابی بودن و انقلابی ماندن را از مردم یاد بگیرند.

فرمانده سپاه رامسر ادامه داد:  امروز باید  کردرار، رفتار و عمل به آرمان‌های انقلاب اسلامی پای بند بوده و در راه آرمان‌های شهدا ثابت قدم باشیم.

خمسیه با تصریح بر اینکه باید در مسیر شهدا معرفت داشته باشیم، با انتقاد از برخی موضع گیری‌ها در برابر مکان تشییع شهدا توسط برخی افراد گفت: برخی مسئولان در برابر تدفین شهدا شرط گذاشتند، اما این را بدانند شهدا برای رفتن به جبهه‌های جنوب و شمال غرب شرط نگذاشتند لذا امنیت پایدار امروز را مرهون مجاهدت شهدا هستیم.
 

فرمانده سپاه رامسر با بیان این مطلب که شاید امروز ما شاید نتوانیم حق شهدا را ادا کنیم، خاطرنشان کرد: برخی افراد شیطنت کردند، اما انقلاب مسیر خود را ادامه خواهد داد لذا  با صبر، استقامت  انقلاب اسلامی مسیر خود را بخوبی ادامه میدهد و  روسیاهی برای برخی افراد بجا خواهد ماند.

خمسیه در پایان سخنان خود یادآور شد: امروز فرصتی پیش آمده برای  کسانی که نتوانستند حق شهدا را ادا کنند، توبه کنند شاید شهدا آن‌ها را بخشیدند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها