خبرهای داغ:

نقاهتگاه بیماران کرونایی توسط هلال احمر خوزستان برپا خواهد شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از برپایی نقاهتگاه بیماران کرونایی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۴۳۴۴
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، نشست قرارگاه مبارزه با شیوع ویروس کرونا در جمعیت هلال احمر استان خوزستان و با حضور ریاست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد.

علی خدادادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان در این نشست بر ضرورت برپایی سریع مراکز نقاهتگاه توسط جمعیت هلال احمر استان با توجه به درخواست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و همچنین مصوبه ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

وی در ادامه این نشست نیز معاون بهداشت، درمان و توانبخشی این جمعیت را مأمور به برپایی مرکز نقاهتگاهی در محل بیمارستان قدیم آیت الله طالقانی اهواز و اعلام نیازهای در این راستا نمود و از دو معاون داوطلبان و جوانان نیز خواست نسبت به تامین اعضای داوطلب ارائه دهنده خدمت در این مرکز اقدام کنند.

محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور نیز در این نشست با اشاره به شدت همه گیری ویروس کرونا در استان خوزستان، با بیان اینکه موج ابتلا در این استان سبب شده تا این استان در حالت قرمز قرار گیرد،افزود: هدف از سفر به خوزستان پشتیبانی از راه اندازی مراکز نقاهتگاهی و آغاز ارائه خدمت به مردم شریف این استان است.

وی عنوان کرد: باید تلاش شود با عنایت به پتانسیل‌های موجود در جمعیت هلال احمر استان خوزستان ،در اسرع وقت نسبت به راه اندازی و فعالیت مراکز نقاهتگاهی جمعیت هلال احمر اقدام شود.

نصیری در ادامه از آمادگی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور جهت تامین بخشی از نیازهای جمعیت هلال احمر خوزستان به منظور تسریع در برپایی نقاهتگاه ها و پذیرش بیماران ارجاعی از سوی بیمارستانها خبر داد‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار